Вкласти гроші у розробку сайту, запустити його – лише часткова робота до успіху інтернет-магазину. Другий важливий етап досягти стабільного показника – середня відвідуваність інтернет магазину. Саме він дає можливість отримувати продаж та дохід. При вкладанні коштів у розкрутку варто враховувати просування інтернет магазину з трафіку цільового типу. Чому ж відвідуваність низька? Як збільшити трафік на свій сайт? Ці та інші аспекти розкриють фахівці компанії Ocean-Agency.
Як визначити трафік інтернет-магазину?
Збільшення трафіку на сайт можливе за допомогою платних та безкоштовних джерел. Здебільшого це: соцмережі, пошукові системи, форуми, реклама, сайти-партнери. Надходження клієнтів може бути трьох видів: природним, посилальним, рекламним. Збільшення цільового трафіку на сайт є лише комплексно, база клієнтів розширюється забезпечуючи збільшення продажів.
Простий спосіб відстежити трафік інтернет магазину – використання лічильників. Продумані програмні послуги для монітора встановлюють на майданчик, для фіксації відвідувачів. Так, можна сформувати статистику:
- перегляду сторінок;
- Кількість відвідувачів за день, тиждень, місяць;
- Сплески підвищення трафіку у певні періоди;
- Ефективність запуску рекламних кампаній та інших рекламних інструментів.
Максимальне підвищення трафіку сайту визначається цілями розкручування, актуальністю продукції у певний сезон, конкуренцією у пошуковиках, наскільки якісна seo оптимізація сайту.
Причини низької відвідуваності
Фахівці виділяють низку зовнішніх та внутрішніх причин результат яких – низька відвідуваність сайту. Розібравши кожну з них, і правивши помилки знов зрозуміло як збільшити інтернет трафік.
Зовнішні причини поганого трафіку:
- Погано працює сервер. Довге завантаження, відсутність реакції на запити, завжди відштовхує відвідувачів майданчика;
- невідомість аудиторії. Без правильного підбору ключових слів ресурс просто не виходить у топ, а отже потенційна аудиторія просто не знає про його існування;
- Погане опрацювання сніпету. Title, Description – повинні мотивувати перейти на майданчик;
- Сайт не проходить пошуковий фільтр. Закупівля посилань, низька якість контенту, переспам, пошуковики Яндекс, Google часто використовують санкції через таке наповнення;
- Немає профілю профілю. Зворотні посилання - необхідність ранжування. Якщо їх недостатньо, у бажаний топ-сайт не увійде;
- Вузькоспеціалізована тематика. Окремим темам властива невелика кількість аудиторії.
Внутрішні фактори:
- Погана структура. Юзабіліті має бути продуманим. Погана навігація, відсутність версії для гаджетів, різношерстий контент - призводять до неминучого падіння відвідуваності;
- Суцільна реклама. Перезавантаження банерами, вікнами, що спливають, лякає і відштовхує відвідувачів;
- Погано сформульоване семантичне ядро. Часто це запити-пустушки, спам ключових слів, неправильна оптимізація;
- Відсутня системність заповнення контентом. Якість заповнення інформацією, системність відіграють важливу роль у притягуванні нових клієнтів.
Питання, як збільшити відвідуваність сайту, часто ставлять власники бізнесу. Але слід знати, що великий трафік не завжди великий продаж. Він може негативно позначиться на роботі сервера. Правильно вигідно подати себе перед зацікавленою аудиторією.
Класичні методи вирішення проблеми
Фахівці з просування, створення маркетингових стратегій найчастіше використовують такі методи:
- Seo просування. Без внутрішньої та зовнішньої оптимізації не обійтися. Процес тривалий, варіант запиту – як збільшити відвідуваність сайту самостійно, тут не підійде. Доведеться звернутися за допомогою до фахівців. У послугу входить: - підбір семантики, контенту, технічні доповнення, конверсійність;
- Запуск реклами. Використовують широкий спектр інструментів: контекстну рекламу, медійні банери, емейл розсилку, запуски націлювання, ретаргетингу, методи вірусного маркетингу;
- Розвиток у соціальних мережах. За допомогою Facebook, Instagram, Twitter та інших популярних мереж можна суттєво підвищити кількість відвідувачів;
- Партнерські взаємодії. Підбираються сторінки, блоги, сайти з однаковою, схожою тематикою. Співпраця є гарним способом для обох сторін отримати якісну цільову аудиторію.
Додаткові неочевидні методи
Додаткові рішення, як підвищити трафік на сайті, можуть бути виконані у таких варіаціях:
- Привабливі сніпети у видачі пошукових систем;
- Стежити за трендами та не вкладати у малоперспективні напрямки;
- Впровадити елементи гейміфікації у веб-дизайн;
- Фото із водяними знаками, що сприяє новим відвідувачам з інтернет-порталів;
- Творче відео. Тік-ток, Reels, оригінальні сторі та огляди на YouTube приваблюють клієнтів.
Висновки
Успішний комерційний ресурс важко уявити без хорошого трафіку. Як покращити роботу інтернет магазину підкажуть фахівці Ocean-agency. Можна замовити комплексну послугу просування чи окремі елементи. Великий досвід, сучасні рішення дозволяють підняти бізнес на новий рівень і істотно поліпшити його привабливість для аудиторії.