Якість запуску контекстної реклами показує CTR. Що таке CTR? Це показник клікабельності. За допомогою цифр можна визначити вартість кліка, проаналізувати ефективність запуску, отримати статистику для наступних налаштувань рекламних кампаній.
Ctr показник містить багато інформації для маркетологів. Так, його зміни говорять про збільшення чи зменшення зацікавленості аудиторії у продукті чи послузі. За допомогою фахівців можна зробити оголошення результативнішим.
Ctr формула проста – кількість кліків поділяємо на кількість показів * 100%. Тому помітно, що не так важливі покази, яка кількість користувачів, які перейшли за рекламою.
На що впливає ctr та як його підвищити? Показник розкриває:
Від чого залежить CTR?
Таким чином, головна мета визначення показника – дізнатися рівень зацікавленості аудиторії, майданчика для подальшої розкрутки.
Хороша клікабельність контекстної реклами залежить від різних чинників. Головне створення правильних оголошень - скласти список відповідних ключових фраз. Вони можуть бути комерційними, інформаційними, навігаційними. Серед них найменші конверсії дають інформаційні ключові слова – 4-8%.
Хороший CTR – це якість ключових слів. Воно визначається корисністю для користувачів. Але найкращий результат приносять комерційні фрази з впровадженням – купити, ціна, замовити тощо. Рішення дозволяє отримати клікабельність не менше 5%. А якщо враховувати, що таке ctr у таргеті, невелику конкуренцію, то можна отримати і цілих 20%.
Середній показник хорошої клікабельності для Яндекс Директ та Google Adwords від 5%. Го для окремих ніш, з високою конкуренцією та 1% буде дуже позитивним результатом.
Середнє PPC всім галузей вказують 1,91% за даними дослідження Wordstream.
Для банерної реклами зовсім інші цифри – для Яндекс – 0,4%, для Google – 0,08%.
Низька клікабельність характерна під час добору тематичної семантики. Бізнес не отримує відразу велику відвідуваність, а можливо зацікавлену аудиторію за зовсім невеликий бюджет. Ці цифри у мікровідсотках, здебільшого мають відмінну мотивацію, дістаються до вирви продажів і стають клієнтами.
Як підвищити клікабельність? Питання, яке часто чують маркетологи. Великі цифри будуть доступні під час оптимізації рекламної кампанії. Досвідчені фахівці мають свої секрети, аспекти, які вимагають правок, щоб ефективно покращити показники CTR і при цьому утримувати низьку вартість за клік.
Найчастіше результативно:
Який ctr вважається добрим дуже умовні цифри. Вони відрізняються для контекстної реклами, банерів для різних пошукових систем. Ще інші показники клікабельності дають соцмережі. Але саме це співвідношення дозволяє побачити ефективність рекламного запуску. Спосіб як підвищити клікабельність практично однаковий: розглянути креатив оголошення, його вигляд, проаналізувати майданчик розміщення, сайт, ефективно налаштувати націлення. Такий підхід за допомогою фахівців, що знають всі особливості кожного етапу, призводить до збільшення показів, розширення саме цільової аудиторії.