ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ

Надіслано!

Ми вже біжимо телефонувати вам

Маркетингові дослідження

Від Розробки до Маркетингу.

Все в одному місці - більше не потрібні різні спеціалісти.

Технології, які ми використовуємо

Чому OCEN?

Напишіть нам для безкоштовної консультації
написати
8+
років досвіду роботи
icon
все в одному місці: дизайн - розробка - просування
500+
успішно реалізованих проєктів
B2B
Говоримо мовою бізнесу, розуміємо ваші потреби
icon
Постійний супровід менеджером на всІх етапах
29
спеціалістів в команді

Все ще залишилися питання ?

Маркетинговий аналіз - це пошук, збір та аналітика даних, що допомагає зробити бізнес ефективнішим. Пріоритетне завдання дослідження ринку – забезпечити компанію інформацією для успішних рішень, зменшити ризики та спрогнозувати стратегію розвитку.

Конкурентоспроможна компанія спрямовує свою діяльність на споживача, вона робить все можливе, щоб точно розуміти портрет майбутнього клієнта, потреби того, хто замовлятиме товар чи послугу.

Коли варто замовити рекламні дослідження?

Підприємству слід замовити аналіз ринку для:

  • отримати дані про обрану нішу, її конкурентну наповненість;
  • проаналізувати очікуваний попит товару;
  • вивчити кількість та якість пропозицій у конкурентних галузях;
  • володіти інформацією у конкретному питанні, наприклад, про причини уповільнення зростання сезонних продажів;
  • прогнозувати ринкові поведінка товару чи послуг у короткостроковій перспективі.

Навіщо варто проводити маркетинговий аналіз ринку?

Проведення маркетингового аналізу вирішує такі завдання:

  • аналітика конкурентів;
  • перевірка ідеї, її концептуальності та затребуваності;
  • вибір методу позиціонування продукту у ніші;
  • оцінка якісних характеристик товару чи послуги;
  • виявити лояльність потенційних клієнтів;
  • протестувати модифікацію товару;
  • оцінити ефективність проведення рекламної кампанії;
  • визначити рівень впізнаваності бізнесу та інші завдання.

Маркетингове дослідження ринку командою Ocean Agency у Львові, Києві

Перш ніж купити аналіз ринку у нашої компанії, Вам слід знати, що Ocean Agency вже 8 років успішно допомагає організувати бізнес в інтернеті в різних сферах, і ніша маркетингових досліджень – це інструмент без якого не обійтися.

Наша компанія проводить вивчення ринку у 4 етапи:

  1. На першій стадії чітко позначається питання, яке спровокувало необхідність придбати маркетингове дослідження.
  2. На другому етапі аналітики разом із маркетологами визначають найбільш ефективні методи збирання інформації, обсяги вибірки.
  3. Третій крок – найвідповідальніший. Це саме процес збору інформації і тут важливу роль відіграє контроль якості отриманих даних на всіх етапах.
  4. Четвертий етап – це обробка отриманих даних. З масиву інформації необхідно виділити найважливіші деталі, обробити їх з допомогою прогресивних методів статистики, створити наочну інфографіку, показати взаємозв'язок із суб'єктом, потребам якого проводився аналітика.

Маркетинговий аналіз необхідний для ведення успішного бізнесу, допоможе отримати відповіді практично на всі питання щодо поточної ситуації на ринку, потреб клієнтів, який варто створювати продукт, які очікування та спрогнозувати ринкову поведінку продукту в короткостроковій перспективі.