ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ

Надіслано!

Ми вже біжимо телефонувати вам

Створення та розробка CRM систем.

Розробка CRM під ключ – це можливість вивести стосунки з клієнтами на новий рівень!

КартинкаКартинка

Основні функції CRM системи

CRM система здатна щонайменше в 3 рази прискорити процеси бізнесу, пов'язані з клієнтами.

Впровадження таких систем оптимізує роботу з клієнтами, надає нові можливості компаніям. Функціонал CRM-систем дозволяє більш ефективно працювати з вашою аудиторією.

Автоматизація відділу продажу
01
З CRM системою від OCEAN ви пришвидшите процеси продажів за рахунок оптимізації комунікацій. Більше не потрібно шукати вручну інформацію про кожного клієнта: всі дані будуть автоматично виводитися на екран в момент оформлення покупки, дзвінка або текстового звернення.
Автоматизація процесів діловодства
02
Ваша CRM-система збільшить швидкість створення документації з операцій, формування звітності та делегування завдань. Це прискорить процеси та виведе їх на новий рівень.
Просте управління маркетинговими проектами
03
Програмне забезпечення для управління проектами дозволить вашій команді маркетингу формувати, тестувати та запускати маркетингові кампанії, у тому числі e-mail-розсилки, SMM, персоналізацію пропозицій буквально кожному клієнту.
Повна інтеграція CRM з ERP та іншими системами
04
З IT-рішеннями від OCEAN у вас не виникне труднощів у синхронізації даних між усіма програмними комплексами, що використовуються бізнесом. Це автоматизує частину процесів і дозволить ефективніше використовувати ресурс.

Кому підійде СRM

Незалежно від вашої галузі CRM-система допоможе полегшити вам роботу з клієнтами та підрядниками

Переваги розробки CRM з нуля.

Прискорення продажів

Ви витрачаєте менше часу на пошук даних про клієнта, оформлення замовлень та комунікацію, фокусуючись саме на продажах.

Персоналізація

Доступна можливість надання індивідуальних пропозицій кожному клієнту всього в кілька кліків за елементами інтерфейсу.

Масштабування бізнесу

За допомогою CRM ви можете не тільки працювати з лояльною аудиторією, але й збирати дані потенційних клієнтів, запускати кампанії для прогріву користувачів з метою стрімкого та ефективного розширення бізнесу.

Маркетинговий потенціал

E-mail, SMM, рекламні кампанії на сайті бренду: все це можна використовувати з єдиної панелі управління в CRM. З таким інструментом та даними про клієнтів ви зможете ефективніше просувати товари, реалізовувати розпродажі, виконувати кроселінг.

Аналітика

Масиви інформації про клієнтів, їхню поведінку, переваги, вигідно використовувати для прогнозування продажів та адаптації стратегії.

Комунікація

Вся інформація про клієнта відкривається відразу після надходження дзвінка/повідомлення/замовлення, щоб ви могли швидше розпочати процес продажу.

Переваги розробки CRM з нуля.

Прискорення продажів

Ви витрачаєте менше часу на пошук даних про клієнта, оформлення замовлень та комунікацію, фокусуючись саме на продажах.

Персоналізація

Доступна можливість надання індивідуальних пропозицій кожному клієнту всього в кілька кліків за елементами інтерфейсу.

Масштабування бізнесу

За допомогою CRM ви можете не тільки працювати з лояльною аудиторією, але й збирати дані потенційних клієнтів, запускати кампанії для прогріву користувачів з метою стрімкого та ефективного розширення бізнесу.

Маркетинговий потенціал

E-mail, SMM, рекламні кампанії на сайті бренду: все це можна використовувати з єдиної панелі управління в CRM. З таким інструментом та даними про клієнтів ви зможете ефективніше просувати товари, реалізовувати розпродажі, виконувати кроселінг.

Аналітика

Масиви інформації про клієнтів, їхню поведінку, переваги, вигідно використовувати для прогнозування продажів та адаптації стратегії.

Комунікація

Вся інформація про клієнта відкривається відразу після надходження дзвінка/повідомлення/замовлення, щоб ви могли швидше розпочати процес продажу.

Команда

CRM розробка руками OCEAN – найкращих експертів індустрії!
Бізнес-аналітик

Виступає посередником між технічним відділом, стейкхолдерами, інвесторами. Пояснює завдання CRM-проекту, формує бізнес-логіку майбутньої системи.

Дизайнер

Створює ефективний та зручний для персоналу UI/UX, реалізує дизайн CRM, структуру, екрани. Оформлює інтерфейс у корпоративному стилі та оптимізує його.

Frontend експерт

Формує інтерфейс користувача CRM, впроваджує API для синхронізації з різними сервісами, інструментами, системами, реалізує логіку навігації.

Backend спеціаліст

Реалізує внутрішню частину CRM, розгортаючи її на сервері, прописує бізнес-логіку, інтегрує мікросервіси, канали комунікації.

QA

Перевіряє CRM, його функціонал, поведінку, швидкість роботи, чуйність інтерфейсу. Тестує програму на основі користувачів сторін майбутніх користувачів.

Project Manager

Контролює процес розробки CRM від початку та до завершення проекту, розставляє пріоритети та завдання всім виконавцям.

DevOps

Налаштує інфраструктуру та середовище розробки, простежить за безпекою процесів, сервера.

Реалізація CRM на найкращих технологіях!

react
React.JS
Універсальний фреймворк на базі JavaScript, яким реалізуються кросплатформні IT-рішення.
Переваги:
  • Спільне використання коду.
  • Нативна продуктивність.
  • Компонентна архітектура.
  • Декларативна модель програмування.
  • Підтримка сторонніх бібліотек.
На базі фреймворку працюють такі програми, як Facebook, Instagram, WhatsApp, Skype, Walmart, Airbnb, Discord, Bloomberg, Pinterest, Wix, Uber Eats.
laravel
Laravel
Потужний фреймворк для створення системи CRM на PHP.
Переваги:
  • Прогресивна структура.
  • Масштабованість.
  • Підтримка спільноти.
  • Широкий вибір IDE.
  • Високий рівень безпеки.
Фреймворк використовується в таких цифрових продуктах, як Invoice Ninja, Alison, MyRank, Neighborhood Lender, BarChart.
vue
Vue.JS
Прогресивний фреймворк на базі JavaScript, призначений для створення користувацьких WEB-інтерфейсів.
Переваги:
  • Потужний компілятор.
  • Простий, але масштабований API.
  • Універсальність.
  • Декларативне відображення.
  • Реактивність змін..
Фреймворк використовується в ряді відомих компаній та їх IT-рішеннях, як GitLab, Alibaba, Nintendo, Grammarly, Behance, Adobe, Upwork.

Як крок за кроком ви отримуєте краще

01Крок перший

Аналіз бізнесу та сегменту

  • Вивчаємо концепцію бізнесу замовника, враховуємо вимоги.
  • Досліджуємо вдалі концепції CRM інших учасників ринку.
  • Аналізуємо побажання майбутніх користувачів CRM.
02Крок другий

Проектування програми

  • Визначаємо потреби бізнесу клієнта.
  • Реалізуємо архітектуру CRM, структуру компонентів.
  • Створюємо макети, де організуємо екрани, логіку навігації CRM.
  • Формуємо користувач сторі і концепцію використання CRM.
  • Створюємо план робіт, прописуємо дедлайни, цілі.
03Крок третій

UI/UX дизайн програми

  • Досліджуємо успішні рішення ринку CRM.
  • Актуалізуємо інтерфейс CRM під корпоративний стиль.
  • Створюємо графічний макет CRM з деталізацією.
  • Аналізуємо відповідність дизайну CRM потребам користувачів.
04Крок четвертий

Frontend та backend розробка

  • Створюємо та оптимізуємо базу даних CRM, її архітектуру, логіку.
  • Прописуємо бізнес-логіку CRM, серверні компоненти.
  • Програмуємо частину IT-рішення, функції CRM.
  • Впроваджуємо додаткові (зовнішні) модулі, необхідні для роботи CRM.
  • Розробляємо додаткову панель керування CRM. 
05Крок п'ятий

Тестування та налагодження

  • Перевіряємо CRM на відповідність бізнес-логіці.
  • Досліджуємо функціонал CRM.
  • Вивчаємо продуктивність CRM системи в різних умовах.
  • Аналізуємо UI/UX у контексті користувача сторі.
06Крок шостий

Аналітика та просування

  • Підключаємо системи для моніторингу та аналізу активності CRM.
  • Інтегруємо маркетинговий інструментарій у CRM.
  • Підключаємо поштові сервіси до CRM.

Чому OCEN?

Напишіть нам для безкоштовної консультації
написати
8+
років досвіду роботи
icon
все в одному місці: дизайн - розробка - просування
500+
успішно реалізованих проєктів
B2B
Говоримо мовою бізнесу, розуміємо ваші потреби
icon
Постійний супровід менеджером на всІх етапах
29
спеціалістів в команді

Поширенi питання.

Скільки коштує розробка системи CRM?arrow
Залежить від ряду факторів, серед яких масштаб роботи, кількість функцій, інтеграцій, терміни. Базовий пакет оцінюється в $5000.
Скільки часу займає розробка CRM?arrow
Від шести місяців для стадії MVP. Фактичні терміни можуть зміщуватися, але вже у більшу сторону, залежно від масштабів системи.
Які типи CRM можна створити для різних бізнес-ніш?arrow
Наприклад:
  • CRM для ресторанів.
  • CRM для кафе.
  • CRM для логістики.
  • CRM для рекрутингу.
  • Автоматизація відділу продажів CRM.
  • CRM для будівництва.
  • Системи автоматизації діловодства.
  • Кому потрібна CRM автоматизація бізнесу?arrow
    Компаніям, які хочуть форсувати продажі, оптимізувати роботу з клієнтами, отримати маркетингову та аналітичну переваги.
    Чим відрізняються CRM та система планування ресурсів?arrow
    CRM призначена для роботи з клієнтами, ERP націлена на оптимізацію внутрішніх процесів, управління ресурсами.
    Які переваги бізнесу відкриває створення CRM?arrow
    Кастомна CRM – це найкраща система, що дозволяє розвивати відносини з клієнтами, форсувати продажі, планувати маркетингові кампанії, прогнозувати та аналізувати поведінку аудиторії.

    Crm системи – сучасні технології, що допомагають покращити взаємини з клієнтами. На сьогодні, українські crm системи незамінні для формування стратегії, підбору методів та інструментів просування бренду, залучення нової аудиторії. Розробити систему crm - це налагодити правильні, ефективні взаємодії з клієнтом, враховувати його запити, пріоритети.

    Чому важливо замовити crm систему від професіоналів?

    Головною метою впровадження СРМ для малого бізнесу та великих компаній – організація правильної системи підвищення трафіку, лояльності відвідувачів, розширення бази постійних клієнтів. Можливість керувати діями допомагає визначити потреби та перетворити аудиторію на покупців продукту чи послуги.

    Crm програма - переваги використання

    Crm системи в Україні активно використовуються у різних напрямках діяльності. Їх користь величезна, як конверсій, так просування, розвитку бізнесу.

    Якісна crm система на замовлення має ряд переваг:

    • створення широкої бази даних клієнтів, з можливістю їх сегментування;
    • Пошук проблемних місць обслуговування;
    • Показує найкращі можливості збільшення продажів;
    • Дозволяє контролювати, підбирати ефективні маркетингові інструменти відповідно до аудиторії;
    • Автоматизація бізнес-процесів, з швидким доступу до бази співробітників;
    • Підвищення якості взаємодій усередині компанії; збільшення продуктивності;

    Crm система для проектів може використовуватись для діяльності різних масштабів. Попит мають як crm системи для інтернет магазину, так і для великих корпорацій із мережею по всій країні. Компанія Ocean-agency пропонує приклади СРМ для інтернет банкінгу, туристичного бізнесу, нерухомості, салонів краси, аптек, медичних центрів, державних підприємств тощо. Наша команда детально аналізує напрямок бізнесу та нішу загалом, щоб вибрати найкращі рішення.

    Особливості crm системи для сайту

    Щоб власник бізнесу зрозумів, що дає для діяльності розробка crm системи на замовлення, розглянемо роботу технології від початку - зацікавленості аудиторії до здійснення цільової дії:

    1. Пошук аудиторії та її залучення на сайт. Може здійснюватися різними каналами: органічним пошуком, рекламними кампаніями, емейл розсилками та іншими способами. Crm система для бізнесу дозволяє отримати статистику кожного каналу, побачити ефективність запусків і навіть досконалі конверсії з продажу. За допомогою аналітики можна більш ефективно організувати маркетинг;
    2. Контакт із відвідувачем. Написання crm системи – варіант зберігання всіх взаємодій, від першого відвідування майданчика до включення до бази постійних клієнтів. Це дозволяє підвищити лояльність користувачів, тримати з ними зв'язок у безперервному контакті;
    3. Стратегія подальшої взаємодії. На вибір два типи продажу: короткий, з мотивацією до швидкого оформлення замовлення, та довгий – формування вирви продажів для постійного співробітництва та підтримки контакту.
    4. Робота вирви продажів. Ефективне рішення для укладання угод. Поділяє процес на послідовний кроки, що здатні побудувати тактику реакцій кожному етапі, до конверсії;
    5. Зручність електронного документообігу. Ведеться автоматична фіксація документів з шаблонами на оплату, відправленням клієнту. Формуються і внутрішні заявки – це допомагає прискорити та спростити повсякденні процеси співробітників;
    6. Здійснення конверсії. Після пройденого шляху та позитивного результату клієнт переходить до бази постійних. Після цього можна продовжити взаємодію використовуючи маркетингові інструменти, персоналізовані пропозиції. В результаті можна отримати повторне придбання, замовлення послуг, продовження співпраці.

    Чому варто замовити розробку crm в Ocean-agency

    Фахівці Ocean-agency – це команда професіоналів різного напряму. Від менеджерів до розробників. Замовник отримує відмінний рівень сервісу та програму для його ведення найвищого рівня.

    Наша розробка crm у Львові, Києві, крім усіх переваг взаємодій з аудиторією дає можливість провести аналіз роботи компанії, магазину, бізнесу загалом.

    Грамотне проектування crm системи - добрий спосіб бачити стан проекту, продажів, роботу співробітників, ефективніше планувати стратегію, фінанси на маркетинг та інші фактори для майбутнього розвитку діяльності.

    Вартість від 6000$

    Включає:

    Аналіз вимог.

    Проектування дизайну.

    Створення системи CRM.

    Тестування та оптимізацію.

    Підтримка.

    Отримати

    Готові обговорити проект?

    Crm системи – сучасні технології, що допомагають покращити взаємини з клієнтами. На сьогодні, українські crm системи незамінні для формування стратегії, підбору методів та інструментів просування бренду, залучення нової аудиторії. Розробити систему crm - це налагодити правильні, ефективні взаємодії з клієнтом, враховувати його запити, пріоритети.

    Чому важливо замовити crm систему від професіоналів?

    Головною метою впровадження СРМ для малого бізнесу та великих компаній – організація правильної системи підвищення трафіку, лояльності відвідувачів, розширення бази постійних клієнтів. Можливість керувати діями допомагає визначити потреби та перетворити аудиторію на покупців продукту чи послуги.

    Crm програма - переваги використання

    Crm системи в Україні активно використовуються у різних напрямках діяльності. Їх користь величезна, як конверсій, так просування, розвитку бізнесу.

    Якісна crm система на замовлення має ряд переваг:

    • створення широкої бази даних клієнтів, з можливістю їх сегментування;
    • Пошук проблемних місць обслуговування;
    • Показує найкращі можливості збільшення продажів;
    • Дозволяє контролювати, підбирати ефективні маркетингові інструменти відповідно до аудиторії;
    • Автоматизація бізнес-процесів, з швидким доступу до бази співробітників;
    • Підвищення якості взаємодій усередині компанії; збільшення продуктивності;

    Crm система для проектів може використовуватись для діяльності різних масштабів. Попит мають як crm системи для інтернет магазину, так і для великих корпорацій із мережею по всій країні. Компанія Ocean-agency пропонує приклади СРМ для інтернет банкінгу, туристичного бізнесу, нерухомості, салонів краси, аптек, медичних центрів, державних підприємств тощо. Наша команда детально аналізує напрямок бізнесу та нішу загалом, щоб вибрати найкращі рішення.

    Особливості crm системи для сайту

    Щоб власник бізнесу зрозумів, що дає для діяльності розробка crm системи на замовлення, розглянемо роботу технології від початку - зацікавленості аудиторії до здійснення цільової дії:

    1. Пошук аудиторії та її залучення на сайт. Може здійснюватися різними каналами: органічним пошуком, рекламними кампаніями, емейл розсилками та іншими способами. Crm система для бізнесу дозволяє отримати статистику кожного каналу, побачити ефективність запусків і навіть досконалі конверсії з продажу. За допомогою аналітики можна більш ефективно організувати маркетинг;
    2. Контакт із відвідувачем. Написання crm системи – варіант зберігання всіх взаємодій, від першого відвідування майданчика до включення до бази постійних клієнтів. Це дозволяє підвищити лояльність користувачів, тримати з ними зв'язок у безперервному контакті;
    3. Стратегія подальшої взаємодії. На вибір два типи продажу: короткий, з мотивацією до швидкого оформлення замовлення, та довгий – формування вирви продажів для постійного співробітництва та підтримки контакту.
    4. Робота вирви продажів. Ефективне рішення для укладання угод. Поділяє процес на послідовний кроки, що здатні побудувати тактику реакцій кожному етапі, до конверсії;
    5. Зручність електронного документообігу. Ведеться автоматична фіксація документів з шаблонами на оплату, відправленням клієнту. Формуються і внутрішні заявки – це допомагає прискорити та спростити повсякденні процеси співробітників;
    6. Здійснення конверсії. Після пройденого шляху та позитивного результату клієнт переходить до бази постійних. Після цього можна продовжити взаємодію використовуючи маркетингові інструменти, персоналізовані пропозиції. В результаті можна отримати повторне придбання, замовлення послуг, продовження співпраці.

    Чому варто замовити розробку crm в Ocean-agency

    Фахівці Ocean-agency – це команда професіоналів різного напряму. Від менеджерів до розробників. Замовник отримує відмінний рівень сервісу та програму для його ведення найвищого рівня.

    Наша розробка crm у Львові, Києві, крім усіх переваг взаємодій з аудиторією дає можливість провести аналіз роботи компанії, магазину, бізнесу загалом.

    Грамотне проектування crm системи - добрий спосіб бачити стан проекту, продажів, роботу співробітників, ефективніше планувати стратегію, фінанси на маркетинг та інші фактори для майбутнього розвитку діяльності.