ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ

Надіслано!

Ми вже біжимо телефонувати вам

CRM-система для готелю

Безліч готових
інтеграцій.

Картинка

Безліч готових
інтеграцій.

Картинка

Від Розробки до Маркетингу.

Все в одному місці - більше не потрібні різні спеціалісти.

Технології, які ми використовуємо

Все ще залишилися питання ?

CRM система для готелю – технологічна розробка для спрощення управління бізнесом.

Сучасні програми для готелів здатні виконувати безліч завдань, зняти навантаження з персоналу автоматизацією бізнес-процесів.

Особливості crm для готелю

Рішення впровадити crm для готелів та готелів у більшості випадків приносить гарний результат. Особливостями програми для роботи готелю, хотіла, є:

  • Організація зручної бази даних про бронювання, заселення та виселення, послуги, варіанти оплати тощо;
  • Гість вноситься до клієнтської бази, зберігаються його контакти та історія взаємодій;
  • Контроль роботи співробітників, записи телефонних розмов для поліпшення сервісу;
  • Відстеження всіх дій команди, підвищення рівня взаємодії "готель – клієнт".

Плюси впровадження crm для готельного бізнесу

Функціонал та автоматизація не тільки розширюють можливості бізнесу, а й несуть низку позитивних нововведень:

  • Сегментація гостей. Можливість розділити відвідувачів на категорії дозволяє швидко підібрати номер, запропонувати додаткові послуги. Індивідуальний підхід та персональні пропозиції завжди високо цінуються аудиторією;
  • аналітика. Дозволяє отримувати звіти щодо різних дій клієнтів, співробітників, на основі яких можна запускати нові маркетингові стратегії, розподіляти навантаження, покращувати роботу залученням нових гостей;
  • Розділяти роботу відділів. Так, програми для роботи готелів можуть стежити окремо і за діяльністю кухні, ресторану, що входять до бізнесу. Доступно відстежувати популярні позиції меню, потік відвідувачів та інші фактори, які, безперечно, впливають на підвищення прибутку;
  • Підвищення сервісу. Розуміння потреб клієнта, їх переваг чудова можливість забезпечити високий рівень сервісу, зробити відвідувачів постійними клієнтами;
  • Контролювати роботу працівників. Внесення до готелю функції контролю може розкрити результативність діяльності окремих менеджерів та іншого персоналу. Їхній внесок у розвиток бізнесу.

Створення програми для готелів у Києві та по всій Україні один із ключових напрямків діяльності команди Ocean-agency. Наші фахівці подумають про сучасне рішення, crm система для готелів розкриє нові можливості для бізнесу!