ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ

Надіслано!

Ми вже біжимо телефонувати вам

CRM для туристичного бізнесу

Чому OCEN?

Напишіть нам для безкоштовної консультації
написати
8+
років досвіду роботи
icon
все в одному місці: дизайн - розробка - просування
500+
успішно реалізованих проєктів
B2B
Говоримо мовою бізнесу, розуміємо ваші потреби
icon
Постійний супровід менеджером на всІх етапах
29
спеціалістів в команді

Технології, які ми використовуємо

Від Розробки до Маркетингу.

Все в одному місці - більше не потрібні різні спеціалісти.

Все ще залишилися питання ?

Взаємини з потенційними та постійними клієнтами допоможе налаштувати сучасну crm систему для туристичної агенції. Це у сучасних ринкових умов, де за аудиторію ведеться ціла боротьба. Вона складається із залучення, комунікації, пропозиції додаткових послуг. Комфортне керування забезпечує якісний програмний продукт. Від нього часто і залежить, наскільки успішною буде діяльність компанії.

Можливості сучасних технологій суттєво підвищують результативність будь-яких взаємодій. Автоматизація туристичного бізнесу є неминучим процесом для подальшого розвитку. Хороший функціонал, зрозумілий інтерфейс, інтеграція додаткових сервісів можлива з CRM travel. Це інноваційне програмне забезпечення із спрямованістю потреб конкретної сфери.

Якою має бути програма для автоматизації турагентства?

Професійний підхід і високий сервіс обслуговування за допомогою можна досягти, використовуючи оперативні crm системи для туризму. Вони дають максимум інформації про клієнта, дозволяють надалі застосовувати індивідуальний підхід. Клієнтська база турагентства міститиме різні відомості: поїздки, бюджет, побажання відпочинку. Обробка даних чудова можливість створювати пропозиції до конкретного випадку. Збільшується частка ймовірності їхнього прийняття. Технології впораються з великою кількістю інформації про клієнтів, автоматизація роботи турагентства швидко принесе прибуток та зробить роботу співробітників якіснішою.

Важливий функціонал crm системи у туризмі

Фахівці виділяють кілька основних функцій, які мають бути впроваджені у crm для туристичних компаній:

  • Можливість керування контактами. Дані про клієнта, взаємодії, планування, продажі;
  • Організація діяльності. Єдина база даних турагентства дозволяє вести календарі, щоденники співробітників, вибирати завдання;
  • Контроль зв'язку. Спеціальний програмний модуль відповідає за передачу отриманої інформації, її зберігання;
  • Прогноз. Функція, що надає перспективні рішення для майбутніх продажів та просування бізнесу за допомогою маркетингових інструментів;
  • Розширення можливостей. Дозволяє контролювати спонукаючі чинники залучення цільової аудиторії. Можна керувати замовленнями, дізнаватись детальну інформацію про продукт, наявність місць та варіантів розміщення при броні;
  • Документообіг. Автоматизація у туризмі зможе спростити обробку звітів, настроювання інформаційно-рекламного матеріалу;
  • Аналітика продажу. Важливий аспект розуміння вигідність окремих рішень, принесення до проекту прибутку чи збитку;
  • Дані про продукти. Це технологія що дозволяє змінювати конфігурацію пропозиції, пропонувати подібні альтернативи за основним характеристикам і діапазон цін;
  • Маркетингові помічники. Розкриють оновлення цін, продуктів, рекламних кампаній, допоможуть вивчити ринок конкурентів.

Довгий час crm системи у туристичному бізнесі вибирали тільки великі компанії та мережі. Зараз тенденція змінилася, обробка звернень, взаємодій може бути не тільки простішою, а й допомогти оптимізувати бізнес процеси.

Автоматизація туристичної фірми – відмінний спосіб вийти на більш високий рівень представникам середнього та малого бізнесу. Увага до клієнта, його побажань та можливостей варіант розширити базу та впевнено конкурувати з великими компаніями.

Професіонали Ocean-agency підберуть, розроблять та впровадять найкращі програми для турфірм, з урахуванням особливостей діяльності, побажань замовника.