ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ

Надіслано!

Ми вже біжимо телефонувати вам

CRM для call-центру

Чому OCEN?

Напишіть нам для безкоштовної консультації
написати
8+
років досвіду роботи
icon
все в одному місці: дизайн - розробка - просування
500+
успішно реалізованих проєктів
B2B
Говоримо мовою бізнесу, розуміємо ваші потреби
icon
Постійний супровід менеджером на всІх етапах
29
спеціалістів в команді

Технології, які ми використовуємо

Від Розробки до Маркетингу.

Все в одному місці - більше не потрібні різні спеціалісти.

Все ще залишилися питання ?

Програми для кол центру відрізняються широким функціоналом. Спектр діяльності різноманітний: просування та реклама продукту, послуги сервісного обслуговування та технічної підтримки. Але найголовніше – робота з клієнтами. Тому спеціальні системи для побудови взаємин будуть дуже доречними. Crm для колл центру - варіант швидкої та ефективної автоматизації процесів, підняти сервіс та продажі.

CRM система для call центру – необхідність?

У сучасних реаліях впровадження crm для контакт центру стає важливим аспектом у розвитку та просуванні бізнесу. Інструмент оцінить як клієнт, і фахівці. Компанія зможе успішніше виконувати звичні завдання, автоматизація call центру дає можливість вести клієнтську базу, вивчати її потреби, розподіляти роботу між фахівцями та контролювати результативність.

Автоматизація роботи call центру – крок до збільшення обсягів продажів, формування правильних контактів із клієнтами, підвищення якості сервісу, ефективності команди. Використовуючи добрі

рішення для колл сервісів можна без зусиль сформувати вирву спілкування, розподіл навантаження між операторами. В результаті оптимізація кол центру стабілізується вартість дзвінка, піднімається прибуток.

Безсумнівно важливою причиною використання кращих програм для call центру є забезпечення професійної аналітики та статистики робочих взаємодій. Процес збору даних, їх обробка деталізують інформацію, дозволяють персоналізувати пропозиції для клієнтів. Продуманий програмний продукт – відмінний вибір і для формування звітів, на основі яких надалі можна покращити роботу та просувати бізнес.

Як покращується ефективність роботи кол центру?

Автоматизація контакту центру здатна значно покращити сферу. Серед головних причин чому варто замовити crm для кол центру недорого у фахівців компанії Ocean-agency можна виділити:

  • Довіра клієнтів. Використання індивідуального підходу значно підвищує лояльність до бізнесу. Система дозволяє зберігати історії взаємодій, обробляти їх та будувати план подальших контактів відповідно до вирви продажів;
  • Зростання продажів. Чітка стратегія, звіти, контроль роботи та результатів - все це сприяє отриманню прибутку. Контакт із потенційним клієнтом більш налагоджений, відбувається автоматизація більшості процесів управління кол-центром;
  • Оптимізація діяльності команди. Можливість правильно розподілити навантаження між операторами, поділ бази на сегменти, зводять до мінімуму переробку та помилки. Графіки не тільки для наочності навантаження, а й для перегляду результативності роботи. Більшість розмов доступні в записі для аналізу та усунення помилок надалі;
  • Статистика. За допомогою статистики можна зрозуміти ситуацію в компанії, відстежувати догляд фінансів та їх прибуток, виключити слабкі місця, що шкодять справі. Звітність стане основою плану використання маркетингових інструментів, прогнозів поведінкових чинників ринку крок вперед.

Управління бізнесом із використанням системи буде простіше, але з більш високими показниками результату, розширенням клієнтської бази, підвищенням конкурентоспроможності.

Фахівці Ocean-agency детально вивчають напрямок діяльності компанії і лише тоді пропонують свої рішення. Приємним відкриттям стане crm для кол центру ціна, що залежить від широти функціоналу системи. Можна підібрати лише потрібні можливості, з відкритим доступом до подальшого розширення за потреби.