Автоматизація бізнесу у сучасних умовах потреба у розвитку. Автомобільні сервіси не стоять осторонь, крім того, мають свою специфіку. Для управління взаємодії з клієнтами використовується спеціальна програма на сто. Це crm система для автосервісу, що допоможе вирішити широкий спектр завдань: планування роботи, організацію та формування єдиної бази даних, мотивацію та контроль.
Основне завдання СРМ для бізнесу - підвищення продажів через поліпшення взаємодії з клієнтами. Багато співробітників автомобільних сервісів не розуміють переваг застосування такої системи. Тому розробка обов'язково має бути презентована команді з усіма деталями та бонусами використання. Інакше, власник понесе не оправи дані фінансові втрати. Запустити один безкоштовний блок, наприклад для бухгалтера, та не використовувати аналітики чи формування бази, стане помилкою. Оптимальний результат використати комплексну програму управління автосервісом від досвідчених фахівців.
При веденні бізнесу crm для автосервісу допоможе:
Наші спеціалісти з великим досвідом сміливо впроваджують українські crm системи. Конкретні варіанти підбираються відповідно до напряму бізнесу.
Програмне забезпечення для автосервісу – специфічна розробка. Робота професіоналів компанії включає такі етапи:
Найкращі програми для автосервісу підбираються індивідуально, адже кожен власник має своє бачення подальшого розвитку проекту.
Програма обліку на сто дозволяє якісно взаємодіяти з клієнтами, бачити їх попередні звернення, проблемні місця автомобіля. Використання системи дозволяє і вигідніше вкладати рекламу, отримувати статистику, аналіз приходу аудиторії.