ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ

Надіслано!

Ми вже біжимо телефонувати вам

Контекстна реклама

Безліч готових
інтеграцій.

Картинка

Безліч готових
інтеграцій.

Картинка

Від Розробки до Маркетингу.

Все в одному місці - більше не потрібні різні спеціалісти.

Технології, які ми використовуємо

Все ще залишилися питання ?

Коли замовляють контекстну рекламу

Найвагоміший інструмент, пов'язаний з інтернет-маркетингом, буде, звичайно ж, робота контекстної реклами. Що це? Такий вид реклами - це реальні текстові оголошення, що з'являються з кожним результатом пошукового рядка, коли користувач вводить запит, а система видає йому результат. Як це працює? Створюється рекламна компанія Вашого сайту, де буде встановлено набір пошукових запитів. І у разі їх збігу із запитами користувача, система видасть Вашу рекламу. Як наслідок, вона може залучити потенційних покупців.

Що дасть ця послуга:

  • збільшить кількість реальних покупців, а також залучить потенційних клієнтів. При цьому, в хід будуть йти різні інструменти;
  • результат не змусить себе довго чекати - реклама починає працювати з першого її запуску.

Чому ми рекомендуємо замовляти контекстну рекламу під час запуску сайту? Основна перевага полягає у її швидкій віддачі. Наприклад, результат від пошукового просування результатів очікується лише через 6 місяців.

Без КР не обійтися наступній групі сайтів:

  1. Нові веб-ресурси. Достатньо правильно налаштувати контекстну рекламу, і нещодавно створений сайт виявиться нагорі видачі.
  2. Ресурси на Flash. Сайти на Флеш рідко коли потрапляють у ТОП у пошуковій видачі. Якщо не плануєте створювати HTML-копію майданчика, спробуйте запустити КР. Результат у більшості випадків виявляється позитивним.
  3. Висококонкурентні сайти. Запустивши контекстну рекламу на свій сайт, ви отримаєте порівняний приріст трафіку. У цьому вартість КР цілком доступна проти іншими методами просування.

Контекстна реклама: основні етапи роботи

Грамотно налаштувати контекстну рекламу може далеко не кожен. Недостатньо скласти оголошення і вписати кілька ключових запитів. Якщо ви в цьому не знаєтеся, є ризик, що ви просто злиєте бюджет.

Перш ніж запустити рекламу, наші фахівці повністю вивчають ринок та проводять аналіз Вашої діяльності для того, щоб максимально точно скласти ключові запити.

Ми завжди аналізуємо ЦА замовника, тому що дуже важливо визначити, хто такий Ваш покупець. Наші фахівці вивчать конкурентів, щоб розробити стратегію, що максимально працює. Після цього визначаємо мету рекламної кампанії. Наприклад, ви хочете підвищити впізнаваність вашої компанії чи збільшити кількість продажів. Але бажано конкретизувати свої бажання. За потреби проведемо тестування вашого інтернет-ресурсу. Це дозволить перевірити фактори, які важливі для Google Адвордс та Я.Дірект. За наявності проблем, ми візьмемося за їх усунення та покращимо юзабіліті сайту.

Наступний етап – збір семантики. Ми підберемо ключові слова, які найкраще характеризуватимуть ваш товар/послугу. Додатково пропрацюємо мінус-слова, щоб бюджет йшов лише на тих людей, які справді зацікавлені у вашому продукті. Потім візьмемося за написання правильного оголошення. У нашій команді працюють умілі фахівці, яким відомо, як написати клікабельний текст оголошення.

Після запуску реклами ми перевіряємо її ефективність і, якщо є необхідність, удосконалимо її. Ми працюємо як на ваш результат, так і на свій. Тому зрештою ми теж зацікавлені.

Що таке реклама Google Adwords?

Це звичайна реклама, тільки в мережі. Її мета привернути якомога більше цільової аудиторії, реально зацікавленою у Вашому товар / послугу. Що цікаво, оплачується вона з розрахунку одного «кліка» від користувача, який побачив рекламу і зацікавився запропонованими нею продуктом. Як показує практика, працює така реклама досить ефективно, приносячи свій внесок в Ваш прибуток.

Як все відбувається ... Всі ми користуємося пошуковим рядком в Google, вводячи там свої питання, іноді просто слова, можна навіть не дуже пов'язані один з одним. Натиснувши пошук, нам пропонуються різні сайти, в тому числі і з відміткою «реклама». Що цікаво, пропонована реклама буде пропонувати реально те, що Вас цікавить конкретного користувача. Як і чому? Наприклад, Ви недавно шукали щось в інтернеті, система це запам'ятала і тепер буде кожен раз пропонувати Вам подібного роду товар / послугу. Це збільшує шанси кожному продавцеві зацікавити споживача у своєму товарі. До того ж, навіть якщо користувач більше і не зацікавлений у товарі, він йому все одно буде пропонуватися.

Скільки коштують послуги настройки Гугл АдВордса?

Ціна настройки реклами Google Adwords формується індивідуально для кожної компанії. Вартість залежить від специфікації, конкуренції в ніші, кількості рекламованих сторінок, цілі реклами, очікуваної позиції в рейтингу пошукових систем і багатьох чинників. Процедура проводиться в наступні етапи:

  • Створення ключових слів із застосуванням семантики для залучення більшої кількості потенційних клієнтів.
  • Використання мінус-слів, щоб уникнути нерелевантних кліків. Стоп слів повинно бути не менше 50. Таким чином можна заощадити бюджет на 57%.
  • Формування аудиторії. Тут потрібно вказати регіон проживання потенційної ЦА, їх вікові рамки, підлогу, культурні та поведінкові особливості в кожному місті і т.д.
  • Визначення бюджету для рекламної кампанії в Гугл. Для цього буде потрібно покласти на депозит певну суму.
  • Запуск кампанії з аудитом та коригуваннями.
  • Оплата, яка виробляється тільки після кліків на банер. Якщо за весь час не було ні одного кліка, нічого оплачувати не доведеться.
  • Відстеження і аналіз якості роботи реклами.

Якщо ви задумалися про розширення клієнтури сайту і популяризації свого бізнесу, контекстна реклама - це те, що вам потрібно.

Що ви отримуєте від контекстної реклами Google Ads?

  • Зростання впізнаваності бренду, формування позитивного іміджу, збільшення охоплення та підвищення довіри цільової аудиторії.
  • Масштабування продажів товарів.
  • Залучення клієнтів у сфері послуг.
  • Повернення частини потенційних клієнтів, які вже побували на вашому сайті.
  • Залучення уваги цільових користувачів до нових типів товарів або послуг.

Переваги звернення до професіоналів

Налаштування облікового запису без фахівця може привести до фінансових втрат рекламного бюджету. Якщо ви боїтеся помилитися, але хочете створити дійсно ефективну рекламну кампанію, звертайтеся до професіоналів нашої студії. Наші фахівці візьмуть всі турботи на себе, а вам залишається просто насолоджуватися позитивними результатами. Ми не просто створимо оголошення з уточненнями і додатковими посиланнями, а й простежимо за результатами кампанії і надамо будь-які звіти про виконану роботу.

Наша веб-студія вже кілька років надає послуги з налаштування контекстної реклами в Одесі і Україні. Ми детально занурюємося в кожен бізнес нашого клієнта, щоб запропонувати ефективну стратегію досягнення цілей проекту. У команді працюють сертифіковані фахівці Google Ads та Google Analytics, які дотримуються всіх рекомендацій пошукових систем. Ми працюємо на результат і допомагаємо привести до вас на ресурс «теплих» і «гарячих» користувачів, які готові зробити покупку тут і зараз.

Замовити настройку реклами Google Adwords в Одесі - значить спрогнозувати заздалегідь позитивний відгук у відвідувачів вашого сайту.

Недорого замовити контекстну рекламу у студії Ocean Agency

Довіряйте контекстну рекламу професіоналам Ocean Agency із досвідом від 5 років. Ми зробимо все можливе, щоб зробити ваш бізнес прибутковим та впізнаваним. Звертаючись до нас, ви можете розраховувати на швидкий запуск рекламних кампаній протягом 3-х днів, зниження ціни кліку, а також збільшення CTR в 2,5 рази. Ми надаємо звіти, щоб кожен клієнт міг відстежувати результати.

Вартість послуги залежить від складності ніші, витраченого годинника спеціаліста, цілей, які має вирішити реклама, а також від бюджету клієнта. У нашій студії ви можете замовити один із двох основних тарифів: базовий чи розширений.

Залишайте заявку прямо зараз!

Контекстна реклама на сайт: особливості впровадження

Замовити налаштування контекстної реклами ще не означає отримати ефективні результати. Користувач повинен знати, як працювати з новою системою. Інформацію про особливості обробки оголошення, про видачу даних і налаштування Google Adwords, Яндекс або інших варіантів буде вдалим під конкретний інтернет бізнес.

Цей вид просування відрізняється від інших маркетингових інструментів такими особливостями:

  • Високий рівень ефективності показів. Доступно налаштувати покази під інтереси цільової аудиторії, що робить шанс конверсії суттєво вищим;
  • Гнучкість кампанії та її управління. Ви можете використовувати дані для аналізу результату. Кожен клік, переходи на посилання фіксуються. Система зберігає їх, а рекламодавець може відкрити будь-якої миті;
  • Просто та зручно контролювати оплати. Списання грошей лише при переході на сайт;
  • Швидка технологія. За допомогою професіоналів послуги контекстної реклами можна здійснити у найкоротші терміни.

Контекстна реклама – це сучасний метод просування, бізнес у місті Київ та Україна активно впроваджує його для розкручування проектів. Щоб не допускати помилок і отримати максимум, варто купити послугу у професіоналів.