ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ

Надіслано!

Ми вже біжимо телефонувати вам

Юзабіліті аудит

Чому OCEN?

Напишіть нам для безкоштовної консультації
написати
8+
років досвіду роботи
icon
все в одному місці: дизайн - розробка - просування
500+
успішно реалізованих проєктів
B2B
Говоримо мовою бізнесу, розуміємо ваші потреби
icon
Постійний супровід менеджером на всІх етапах
29
спеціалістів в команді

Технології, які ми використовуємо

Безліч готових
інтеграцій.

Картинка

Безліч готових
інтеграцій.

Картинка

Все ще залишилися питання ?

Що це за послуга?

Послуга юзабіліті аудиту, яка поділяється на кілька видів, не просто знаходить, а й усуває помилки. І яку б конкретно послугу Ви не взяли б, а можна і комплексно, всі вони будуть спрямовані на вирішення наступних завдань:

  1. Виявлення і виправлення помилок, які були знайдені в інтерфейсі.
  2. Збільшення ключовий метрики сайту.
  3. Визначення ступеня розвитку сайту.

Замовити юзабіліті аудит сайту в Одесі - значить подбати про своїх потенційних і постійних клієнтів, допомогти вашої цільової аудиторії швидше знаходити все необхідне без зайвих проблем. Люди завжди повертаються на зручні веб-портали, на яких легко оформляти замовлення і, в більшості випадків, рекомендують їх друзям і знайомим.

Кому потрібна ця послуга?

  1. інтернет-магазинам, які тільки недавно почали вести бізнес в онлайні;
  2. контентним проектам, спрямованим на генерацію контенту;
  3. малому та середньому бізнесу, які отримують мало заявок з сайту;
  4. фірмам, які планують вести бізнес на міжнародному рівні.

Етапи аудиту юзабіліті

Перш ніж приступати до робіт, пов'язаних з юзабіліті аудитом, визначається мета його проведення. Тільки після цього буде складатися план робіт, якого будуть дотримуватися фахівці. На перших етапах ми вивчаємо поведінку відвідувачів на сайті, проводимо аналіз ваших прямих конкурентів на виявлення сильних і слабких місць, визначаємо, що конкретно скорочує конверсію. Наша команда буде проведено аналіз структури, наповнення сайтів, колірної гами і шрифтів. Крім цього, ми розглянемо, як впливає графіка і анімація на сприйняття відвідувачів, вивчимо роботу сайту в різних браузерах, країнах, перевіримо відповідність дизайну діяльності компанії і багато іншого.

По закінченню проведення аналізу ми надаємо детальний звіт. У ньому ми вказуємо завдання проекту, про недоробки сайту і розповідаємо, як їх можна швидше усунути. Крім цього, ми завжди вказуємо критичність кожної проблеми, пропонуємо конкретні рішення. Це дозволить вам зрозуміти, які рекомендації варто впроваджувати в першу чергу.

Усувати помилки на веб-ресурсі можна поступово. Якщо немає часу і бажання займатися цим самостійно - ми готові прийти вам на допомогу.

Варто відзначити, що за допомогою такого аудиту можна перевірити те, як Вашим користувачам зручно працювати з сайтом, які можливі проблеми, труднощі у них виникають з подальшим їх усуненням. В кінцевому підсумку відсоток відмов зменшується, сам інтерфейс стає простішим і зрозумілим користувачеві, конверсія збільшується. Як підсумок, хочеться сказати одне, цю послугу придумали не просто так, вона завжди виправдовує себе і дає позитивний результат, що впливає на продажу. А високі продажі - це і є мета створення будь-якого сайту, чи не так ?! Тому довіряйте професіоналам, і Ви самі переконаєтеся в усіх перевагах цієї послуги.

Ціна юзабіліті-аудиту в Одесі

Вартість проведення юзабіліті-аудиту розраховується для кожного сайту індивідуально. На ціну послуги впливає складності проекту і обраного методу оцінки. Для оцінки юзабіліті інтерфейсу привертає власних експертів, або представників реальної цільової аудиторії. Звернувшись до нас, ви отримуєте системну звітність, прозорість в процесах розробки.

Високий рівень юзабіліті - єдиний спосіб залишатися в прибутку на сучасному ринку і виділятися серед конкурентів. Якщо хочете скоротити втрати трафіку і зробити ваш web-ресурс дійсно конкурентоспроможними, звертайтеся до нас прямо сьогодні. Залишайте заявку на сайті або телефонуйте!

Перевірка юзабіліті сайту – обов'язковий елемент ефективної діяльності сайту. На одних ресурсах користувачі затримуються, роблять конверсії. Інші ж, з цікавим дизайном та широким функціоналом можуть зовсім не користуватися успіхом. В чому причина? Незручний інтерфейс, заплутана структура, складний пошук – відлякують клієнтів. З такого сайту хочеться втекти.

Ефективне Usability тестування допоможе перетворити відвідувачів на постійних клієнтів завдяки комфортному майданчику.

Якою буває перевірка юзабіліті сайту?

Сучасний ринок послуг та товарів – це висока конкуренція, в якій потрібно тримати руку на пульсі новинок. Власники ресурсів повинні стежити за тенденціями, впроваджувати у майданчик нові фішки, періодично проводити

тестування зручності використання. Проводити таку оцінку мають спеціалісти. Вони допоможуть зменшити вкладення оновлення, вибирати ефективні рішення під конкретні види діяльності.

Тестування юзабіліті можна зробити у різний спосіб. Найчастіше використовуються:

  • "Коридорний" варіант. Передбачає виконання завдань від модераторів за допомогою спеціального програмного забезпечення, яке записує сесії.
  • Оцінка експертом. Експерт аналізує сайт на зручність за продуманим алгоритмом вимог. На основі цього фахівець може сформулювати перелік завдань на подальше вдосконалення платформи;
  • Тестування типу A/B. Використовується визначення маркетингових інструментів. Показує найкращі веб-сторінки сайту або елементи, що допомагають отримувати високі конверсії.

Аспекти, що покращують зручність використання сайту у Львові, Києві

Аналіз сайту на юзабіліті спеціалістами, показує низку аспектів, які слід враховувати у розробці та наповненні майданчика:

  • Простий інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Не треба перевантажувати сторінки безліччю категорій, товарів, це відлякує відвідувачів;
  • Простий контент. Текст, картинки, відео мають бути простими, доречними та інформативними. Терміни, складні фрази, хитромудрі схеми не сприймаються аудиторією;
  • Продумане розміщення даних. Основну інформацію краще закріпити зверху. Варто робити окремі блоки, абзаци, інтервали, що підвищує сприйняття клієнтом;
  • Естетичний візуал. Кнопки купити, кошик, оплата повинні залучати, а не відштовхувати своїм виглядом;
  • Конкретика. Не варто порівнювати ресурс із конкурентами, але можна вигідно підкреслити плюси співпраці, переваги продукції, вирішення "болі" цільової аудиторії.

Простий usability аналіз часто проводять самостійно за підказками з Інтернету. Але такий аудит не завжди є ефективним. Співпраця з фахівцями - можливість покращити проблемні місця, правильно подати сторінку для користувача. Студія Ocean-agency – це ціла команда професіоналів, які зможуть створити відмінну usability сайту. У нас є дизайнери, маркетологи, сеошники, програмісти, вони точно знають, як має виглядати якісний інтернет-ресурс бізнесу.