ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ

Надіслано!

Ми вже біжимо телефонувати вам

Аналіз контекстної реклами

Чому OCEN?

Напишіть нам для безкоштовної консультації
написати
8+
років досвіду роботи
icon
все в одному місці: дизайн - розробка - просування
500+
успішно реалізованих проєктів
B2B
Говоримо мовою бізнесу, розуміємо ваші потреби
icon
Постійний супровід менеджером на всІх етапах
29
спеціалістів в команді

Технології, які ми використовуємо

Безліч готових
інтеграцій.

Картинка

Безліч готових
інтеграцій.

Картинка

Все ще залишилися питання ?

Ведення бізнесу – це постійна конкуренція та пошуки рішень підняти свій рейтинг. Аналіз контекстної реклами конкурента – обов'язкова послуга від фахівців, що допоможе сформувати ефективність кампанії. З її допомогою можна знайти слабкі місця та покращити їх, щоб перестрибнути конкурентів. Грамотний аналіз контекстної реклами сайту допоможе використати інструменти для залучення аудиторії та мотивації її купити продукт чи замовити послугу. Професійний підхід дає змогу розробити якісний запуск свого проекту.

Причини перевірити контекстну рекламу сайту

Проводити аналіз реклами конкурентів з допомогою фахівців необхідно вибору стратегії просування. Які продукти актуально рекламувати? Скільки коштуватиме контекстна промоція? Чи доречно замовляти кілька інтеграцій? Які акценти виділяти? Відповіді на ці запитання є у маркетологів студії Ocean-agency. Досвідчена команда допоможе не просто проаналізувати вашу нішу, а й вивчити як працює конкурент, його підходи. Рекламна кампанія та аналіз рекламних кампаній конкурентів приносить високі результати, якщо визначиться з:

  • Ключами;
  • Вибір винятків;
  • позиціями;
  • Оголошення;
  • Посадковими сторінками.

Як відбувається оцінка контекстної реклами конкурентів?

Аналіз реклами сайту складається з таких пунктів:

  • Семантичне ядро. Так, треба знайти слова, за якими проводить запуск сайт. Це прості фрази запити, які здатні залучати відвідувачів. Вручну доведеться знайти кілька слів, за допомогою яких можна охарактеризувати діяльність бізнесу. Далі проводиться аналіз реклами Google за цими запитами. Здебільшого враховують популярні входження на першій сторінці пошукача. Швидкий аудит пропонує спеціальний сервіс. Необхідно просто ввести адресу домену та майданчик розкриє ключові фрази;
  • Мінус – слова. Це не коректні для конкретного майданчика запити, які відносять до списку для отримання чистих ключів та можливості відредагувати оголошення;
  • Рейтинги. Спеціальні технології на Google Adwords допоможуть подивитися запуски та оцінити позиції на ринку щодо контекстної реклами. Аналіз реклами Google допоможе створити цілий список конкурентів, їх активність;
  • Подання. Те, як створені тексти оголошень істотно впливає на результат. За допомогою сервісів можна переглянути списки публікацій, використання ключових фраз у подачі. Важливо також не забувати про вказівку місця розташування та контактів, що допоможе покращити конверсію;
  • Лендінг. Посадкова сторінка – це наступний крок, до якого приходить аудиторія після оголошення. Її зовнішній вигляд, текстове наповнення має виправдати очікування людини і не розчарувати її після хорошої реклами. Краще якщо це буде одразу перехід на товар або акцію, вказану в пропозицію, без довгого пошуку на сайті.

Професійний підхід та якісний сервіс аналізу контекстної реклами від фахівців Ocean-agency – рішення, що допоможе уникнути безлічі помилок та фінансових витрат. За допомогою досліджень конкурентів можна знайти свої унікальні рішення для розвитку майданчика та залучення клієнтів.