ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ

Надіслано!

Ми вже біжимо телефонувати вам

Аналіз сайту конкурента

Чому OCEN?

Напишіть нам для безкоштовної консультації
написати
8+
років досвіду роботи
icon
все в одному місці: дизайн - розробка - просування
500+
успішно реалізованих проєктів
B2B
Говоримо мовою бізнесу, розуміємо ваші потреби
icon
Постійний супровід менеджером на всІх етапах
29
спеціалістів в команді

Технології, які ми використовуємо

Від Розробки до Маркетингу.

Все в одному місці - більше не потрібні різні спеціалісти.

Все ще залишилися питання ?

Для того, щоб випустити на ринок новий продукт і послугу, розробити ефективну стратегію просування обов'язкова аналітика сайтів конкурентів. Це не просто огляд майданчиків, а можливість провести цілий ряд потрібних досліджень.

Для чого потрібен аналіз конкурентів компанії?

Проаналізувати сайт конкурента, знайти рішення на питання, з ким вести боротьбу за рейтинги та цільову аудиторію, які можливості інших проектів, популярні маркетингові інструменти. Для того, щоб завдання було виконано ефективно і грамотно слід замовити аналіз сайтів конкурентів у спеціалістів компанії Ocean-agency. Вони допомагають вилучити "противників" з різними курсами і провести ефективні кроки для підняття рейтингу клієнта проекту.

Маркетинговий аналіз конкурентів - на що звернути увагу?

Якщо власник бізнесу вирішив аналіз конкурентів замовити у професіоналів, вони розкривають різні аспекти діяльності.
Проводячи дослідження ринку конкурентів варто звернути увагу на:

  • Структура онлайн площадки. Визначення актуальних розділів, сторінок, потреб у розширенні навігації. При цьому враховують понятність, простоту сайту, а також використовують розумний seo фільтр;
  • Наповнення ресурсу. Контент - один із головних факторів у ранжуванні та просуванні проекту. Розгляньте заголовки статей, унікальність карточек товару (опис, фото, параметри, відгуки), наявність інформації у всіх розділах, довжину продуманих текстів на основних сторінках (2000 - 3000 символів). Фахівці рекомендують звертати увагу не на обсяги, а на входження низьких і середньочастотних запитів, застосування ключових слів, розробку семантичного ядра (для його формування використовують спеціальні сервіси). Важливо також ведення корисного блогу;
  • Технічну оптимізацію. За допомогою фахівців і технологій можна провести аналіз трафіку конкурента, індексацію, ревалентність, оптимізацію тексту, швидкість роботи. Проаналізувати сайт конкурента з визначенням його віку, безпечного протоколу, мікроразметки, адаптивності під мобільні пристрої та додаткових характеристик.
  • Ссылочный профиль. оцінка кількості та якості зовнішніх посилок, їх розміщення на конкретних ресурсах;
  • Юзабилити і дизайн. Учитується навігація, функціональність, корисність, зручність користування, швидкість зв'язку і привабливість майданчика;
  • Продвижение ресурса. Основною роллю є SMM-пропозиція в соцсетях, наявність сайту на сторонніх ресурсах, робота над репутацією, співробітництво з великими ринками.

Послуга аналізу конкурентів популярна у професіоналів нашої компанії. Самостоятельно провести цілий ряд комплексних досліджень практично не можливо. Відповідь на питання про те, скільки коштує аналіз конкурентів, також очевидний, навіть якісний результат пошуку не вийде, адже це поєднання роботи спеціалістів різних напрямків, використання спеціальних сервісів і додатків, часто платного варіанту.
Правильно розроблений аналіз конкурентів у пошуку допоможе знайти слабкі місця своєї площадки та устранити їх. З послугою доступно підняти свій сайт в топ, вивести бізнес на новий рівень.