Доповідь лектора Дениса Арісмятова з «Seo-Studio» про зв'язок SEO та SMM. Сподіваємося, зможемо максимально точно передавати сказане спікером.
Головне завдання пошукових систем - правильна релевантна органічна видача, швидке формування точного і повної відповіді.
Постійно шукайте нові чинники ранжирування. Фактори ранжирування бувають внутрішніми і зовнішніми. Останні зазвичай були посиланнями. У нинішній час зовнішні фактори ранжирування - це відгуки, прес-релізи, згадки з ім'ям компанії, «зірочки» на картах Google.
Спікер зазначив, що 20% посилань створені для розкрутки за допомогою бірж Sape, Liex, LinkFeed і інших.
Денис Арісмятов стверджував, що Google змінив чинники ранжирування для наступних цілей:
Google став в кілька разів вимогливий до оптимізації контента і внутрішньої начинки web-ресурсів. Відтепер органічна видача брати до уваги поради друзів з соціальних мереж, як Facebook, Twitter, LinkedIn, Digg і т.д. Це відбувається в тому випадку, якщо у них є акаунти Google. При необхідності це можна вимкнути.
Також потрібно враховувати, що посилання з соцмереж, навіть закриті тегом nofollow, теж ранжуються.
Видача буде враховувати думки користувачів соціальних мереж, виходячи з активності профілю, кількості друзів, віку сторінки, кількості лайків і репоста.
За допомогою Гугл вебмастера (Google Webmaster) ви зможете дізнатися статистику згадок в Facebook.