Редизайн сайту – це оновлення, яке бажано проводити приблизно раз на 2 – 3 роки. Постійна зміна візуала характерна лідерам ринку, топовим сайтам пошукових систем. Після затяжних релізів такі дії є особливо актуальними.
Що це означає? Впроваджувати редизайн, удосконалювати функціонал можна з низки об'єктивних причин, серед яких також зміни трендів дизайну.
Редизайном називають поновлення зовнішнього вигляду сайту, окремих частин і навіть структури сторінок. Такі доопрацювання говорять про підвищення проекту та невідповідність його зростанню до візуалу. Потрібно доповнити функціональність, логічно розмістити нові можливості.
Коли редизайн потреба? Розглянемо низку причин та сигналів замовити послугу у спеціалістів.
Зовнішній вигляд сайт може морально застаріти, адже йде час, сфера зростає та розвивається у нових напрямках. Фахівці рекомендують проводити поновлення раз на три роки. Причина: постійна поява трендів, сайт повинен йти в ногу з часом. Але при цьому не поспішайте впроваджувати всі віяння, залиште базову структуру, елементи, навігацію на своїх місцях, адже відвідувачі звикають користуватися майданчиком.
Застарілий дизайн помітний для більшості гостей. Його виділяють:
Саме зовнішній вигляд, контент – критерій, за яким насамперед виникає довірче відчуття до бізнесу та сторінки.
Зниження продажів, за стабільних показників трафіку. Якщо аналітики виключають сезонні явища, настав час підняти цифри за допомогою оновлень сторінок.
Погіршення конверсії говорить про втрату інтересу до пропозицій, аргументи про переваги покупки не є дієвими. Оцініть внутрішні чинники, саме контент на майданчику, від візуалу до подачі інформації. Сила бренду з часом гасне, треба виділяти вигідні пропозиції, що є актуальними саме в цих умовах, періодично їх оновлюючи. Виділити такі переваги швидше за все за допомогою редизайну сторінок! Сучасна, стильна подача, з продуманими текстами для просування.
У наповненні новими елементами враховують цільову аудиторію, потрапляння в її біль, потреби, постійно аналізуючи конверсію.
Реклама, клієнт, сайт – ланцюжок, що може приносити позитивний результат. Але якщо рекламне посилання було ефективним, потрапив у біль аудиторії, зачепив її - клієнт переходить за посиланням. А тут уже важливо виправдати його очікування. Іноді оголошення зовсім не збігаються з начинкою та користувачі переходять, але не вибирають продукт.
Реклама та сайт повинні мати тісний зв'язок, доповненням інформації, ще актуальнішими пропозиціями, що сформують базу постійних клієнтів.
Часто креативні ідеї не зовсім доречні на основних сторінках, вихід - створення нових посадкових, що максимально розкриють пропозицію.
Сайт із безліччю спливаючих вікон, опитувальниками, нав'язуванням чату швидше дратує, ніж приваблює. Запит на розширення, уточнення повноліття із зазначенням дати народження, місця розташування, вказівка пошти для розсилки, до кінця цих "милих" доповнень зможуть дійти лише дуже стійкі користувачі.
Сучасний вигляд – лаконічний, мінімалізм стане найкращим рішенням, а почуття міри викликає відчуття продуманого, професійного підходу.
В окремих нішах бізнесу конкуренція буває величезною і витримати її стає справжнім завданням. Конкурують не лише у вигідності пропозицій, а й помітності у сфері, кількості відвідувачів та клієнтів.
Спеціальні послуги дозволяють порівнювати асортимент, вартість, але остаточне рішення користувач приймає, переходячи на сторінку. Завдання оновлень - утримати його як продуманим виглядом, подачею, так і умовами співпраці.
Для оптимального результату можна проаналізувати свої емоції:
Це важливі причини, які говорять про потреби змін!
Розробка тісно пов'язана із адаптивністю майданчика. Перше, звичайно, він має підходити для використання на мобільних пристроях. Чим старші налаштування, тим більша ймовірність їхньої невідповідності з сучасними технологіями. Але частина переходів із комп'ютерів значно знизилася, а без адаптації до смартфонів бізнес втрачає своїх клієнтів.
На сьогодні, продумано різні рівні адаптиву:
Універсальний вибір більшості – адаптив, під різні дозволи мобільних пристроїв. Такий варіант простіше та дешевше розробити, ніж спеціальну мобільну версію.
Якщо ваш бізнес значно змінився від часу розробки майданчика, редизайн допоможе оновити наповнення. Нові продукти, послуги, часто вимагають зміни концепції всього візуалу.
Що буде, якщо просто додати нові сторінки з пропозиціями:
Доповнюючи бізнес новинками, враховуйте, старий дизайн не може їх ефективно презентувати.
Проблема багатьох застарілих майданчиків. Час - гроші, не кожен відвідувач захоче витрачати дорогоцінні хвилини, легко відкрити нове посилання з пропозиціями.
Застосування оновлень допоможе переглянути блоки, змінити контент та заповнення для швидкої роботи ресурсу.
Для презентації послуг хочеться розкрити інформацію та переваги продуктів максимально. Якщо розробка не дає можливості додати більше фото, описів, які необхідні, фахівці за допомогою редизайну здійснюватимуть ідеї у найвигіднішому вирішенні.
У сфері розробки є просте правило - для пошуку потрібної сторінки треба використовувати переходи три кліки. Обов'язковий поділ за категоріями, фільтри для швидкого пошуку, опис брендів товару, зрозуміле оформлення замовлення, з можливістю вибору способів оплати та доставки. Але при цьому без перевантаженості функціями лише потрібні переходи.
Свіжий дизайн для сайту супроводжується об'єктивними причинами та просто суб'єктивним бажанням змін. Часто оновлюють як зовнішній вигляд, а й поліпшують функціонал, розширюють його під запити часу. Якщо у власника збіглися дві причини потреби замовити редизайн – проблема точно є і її слід вирішити за допомогою спеціалістів. Це не тільки зробить сайт презентабельним, а й покращить конверсію, а значить прибуток для власника бізнесу.