ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ

Надіслано!

Ми вже біжимо телефонувати вам

Коли робити редизайн сайту?

Антон Ставицький

28.12.2022

5 хв читання

Коли робити редизайн сайту?1646643672

Редизайн сайту – це оновлення, яке бажано проводити приблизно раз на 2 – 3 роки. Постійна зміна візуала характерна лідерам ринку, топовим сайтам пошукових систем. Після затяжних релізів такі дії є особливо актуальними.

Що це означає? Впроваджувати редизайн, удосконалювати функціонал можна з низки об'єктивних причин, серед яких також зміни трендів дизайну.

Редизайном називають поновлення зовнішнього вигляду сайту, окремих частин і навіть структури сторінок. Такі доопрацювання говорять про підвищення проекту та невідповідність його зростанню до візуалу. Потрібно доповнити функціональність, логічно розмістити нові можливості.

Коли редизайн потреба? Розглянемо низку причин та сигналів замовити послугу у спеціалістів.

Застаріла подача

Зовнішній вигляд сайт може морально застаріти, адже йде час, сфера зростає та розвивається у нових напрямках. Фахівці рекомендують проводити поновлення раз на три роки. Причина: постійна поява трендів, сайт повинен йти в ногу з часом. Але при цьому не поспішайте впроваджувати всі віяння, залиште базову структуру, елементи, навігацію на своїх місцях, адже відвідувачі звикають користуватися майданчиком.

Застарілий дизайн помітний для більшості гостей. Його виділяють:

  • Перевантаженість;
  • Недоречний до нової інформації тло;
  • Невідповідність шрифтів;
  • Маленькі зображення поганої якості;
  • Відсутність продуманої колористики, приємних кольорів, фірмових відтінків.

Саме зовнішній вигляд, контент – критерій, за яким насамперед виникає довірче відчуття до бізнесу та сторінки.

Погіршена конверсія

Зниження продажів, за стабільних показників трафіку. Якщо аналітики виключають сезонні явища, настав час підняти цифри за допомогою оновлень сторінок.

Погіршення конверсії говорить про втрату інтересу до пропозицій, аргументи про переваги покупки не є дієвими. Оцініть внутрішні чинники, саме контент на майданчику, від візуалу до подачі інформації. Сила бренду з часом гасне, треба виділяти вигідні пропозиції, що є актуальними саме в цих умовах, періодично їх оновлюючи. Виділити такі переваги швидше за все за допомогою редизайну сторінок! Сучасна, стильна подача, з продуманими текстами для просування.

У наповненні новими елементами враховують цільову аудиторію, потрапляння в її біль, потреби, постійно аналізуючи конверсію.

Рекламні комунікації

Реклама, клієнт, сайт – ланцюжок, що може приносити позитивний результат. Але якщо рекламне посилання було ефективним, потрапив у біль аудиторії, зачепив її - клієнт переходить за посиланням. А тут уже важливо виправдати його очікування. Іноді оголошення зовсім не збігаються з начинкою та користувачі переходять, але не вибирають продукт.

Реклама та сайт повинні мати тісний зв'язок, доповненням інформації, ще актуальнішими пропозиціями, що сформують базу постійних клієнтів.

Часто креативні ідеї не зовсім доречні на основних сторінках, вихід - створення нових посадкових, що максимально розкриють пропозицію.

Перевантаженість віджетами, попапами, рекламою

Сайт із безліччю спливаючих вікон, опитувальниками, нав'язуванням чату швидше дратує, ніж приваблює. Запит на розширення, уточнення повноліття із зазначенням дати народження, місця розташування, вказівка ​​пошти для розсилки, до кінця цих "милих" доповнень зможуть дійти лише дуже стійкі користувачі.

Сучасний вигляд – лаконічний, мінімалізм стане найкращим рішенням, а почуття міри викликає відчуття продуманого, професійного підходу.

"З'їли" конкуренти

В окремих нішах бізнесу конкуренція буває величезною і витримати її стає справжнім завданням. Конкурують не лише у вигідності пропозицій, а й помітності у сфері, кількості відвідувачів та клієнтів.

Спеціальні послуги дозволяють порівнювати асортимент, вартість, але остаточне рішення користувач приймає, переходячи на сторінку. Завдання оновлень - утримати його як продуманим виглядом, подачею, так і умовами співпраці.

Для оптимального результату можна проаналізувати свої емоції:

  • варіант конкурентів приємні за візуалом;
  • є ідеї, які хочеться повторити;
  • залипли на майданчику понад 10 хвилин;
  • берете його за приклад своїм фахівцям;
  • з'явилося бажання купити послугу чи товар.

Це важливі причини, які говорять про потреби змін!

Некоректне відображення

Розробка тісно пов'язана із адаптивністю майданчика. Перше, звичайно, він має підходити для використання на мобільних пристроях. Чим старші налаштування, тим більша ймовірність їхньої невідповідності з сучасними технологіями. Але частина переходів із комп'ютерів значно знизилася, а без адаптації до смартфонів бізнес втрачає своїх клієнтів.

На сьогодні, продумано різні рівні адаптиву:

  • Дизайнерське виконання в одному розширенні;
  • стислі під різні розширення;
  • адаптивність елементів під пристрій;
  • окремий варіант смартфонів.

Універсальний вибір більшості – адаптив, під різні дозволи мобільних пристроїв. Такий варіант простіше та дешевше розробити, ніж спеціальну мобільну версію.

Поява нових напрямків у бізнесі

Якщо ваш бізнес значно змінився від часу розробки майданчика, редизайн допоможе оновити наповнення. Нові продукти, послуги, часто вимагають зміни концепції всього візуалу.

Що буде, якщо просто додати нові сторінки з пропозиціями:

  • багато варіантів у меню спотворюють верстку;
  • структура головної який завжди відкрита наповнення пропозиціями. Так, відвідувачі можуть просто не знайти новинки, залишивши ресурс;
  • презентація та інформація про появу нових послуг та товарів обмежена. Записи в блозі або існуючі шаблони не зможуть вигідно їх піднести.

Доповнюючи бізнес новинками, враховуйте, старий дизайн не може їх ефективно презентувати.

Повільне завантаження

Проблема багатьох застарілих майданчиків. Час - гроші, не кожен відвідувач захоче витрачати дорогоцінні хвилини, легко відкрити нове посилання з пропозиціями.

Застосування оновлень допоможе переглянути блоки, змінити контент та заповнення для швидкої роботи ресурсу.

Мінімальна кількість інформації на посадочних сторінках

Для презентації послуг хочеться розкрити інформацію та переваги продуктів максимально. Якщо розробка не дає можливості додати більше фото, описів, які необхідні, фахівці за допомогою редизайну здійснюватимуть ідеї у найвигіднішому вирішенні.

Труднощі навігації

У сфері розробки є просте правило - для пошуку потрібної сторінки треба використовувати переходи три кліки. Обов'язковий поділ за категоріями, фільтри для швидкого пошуку, опис брендів товару, зрозуміле оформлення замовлення, з можливістю вибору способів оплати та доставки. Але при цьому без перевантаженості функціями лише потрібні переходи.

Підсумки

Свіжий дизайн для сайту супроводжується об'єктивними причинами та просто суб'єктивним бажанням змін. Часто оновлюють як зовнішній вигляд, а й поліпшують функціонал, розширюють його під запити часу. Якщо у власника збіглися дві причини потреби замовити редизайн – проблема точно є і її слід вирішити за допомогою спеціалістів. Це не тільки зробить сайт презентабельним, а й покращить конверсію, а значить прибуток для власника бізнесу.

Антон Ставицький

Редактор, Ocean

Популярні статті
Як вибрати хостинг для сайту?
Замовляючи розробку сайту, інтернет магазину або іншого веб-майданчика важливо підібрати хороший...
28-го грудня4 хв читання
Як вибрати хостинг для сайту?1681155036
Що таке SERM?
Замовити послуги serm у сучасних умовах обирає все більше власників бізнесу, від невеликих...
28-го грудня5 хв читання
Що таке SERM?1681155069
Етапи створення сайту
Що таке веб-сайти і як і правильно створити знають фахівці веб-студії Ocean-agency. Від того,...
28-го грудня4 хв читання
Этапы создания сайта1681155118
Що входить до створення сайту під ключ?
Останнім часом у різних напрямках послуг стало популярно додавати до презентації поєднання –...
28-го грудня4 хв читання
Что входит в создание сайта под ключ?1681155165
Що таке лендінг та як його створити?
Багато власників бізнесу, людей пов'язаних з просуванням продукції та просто допитлива частина...
28-го грудня5 хв читання
Что такое лендинг и как его создать?1681155199
Як підвищити відвідуваність інтернет-магазину?
Вкласти гроші у розробку сайту, запустити його – лише часткова робота до успіху...
6-го листопада6 хв читання
Как повысить посещаемость интернет-магазина?1681155263
SEO-тренди у 2022 році
Специалисты Ocean-agency всегда быстро реагируют на все нововведения в продвижение сайтов. В 2022...
6-го листопада5 хв читання
SEO-тренды в 2022 году1681155294
Вибираємо CMS для інтернет-магазину
Cms для інтернет магазину - це двигун, за допомогою якого можна зручно керувати сайтом і...
6-го листопада5 хв читання
Выбираем CMS для интернет-магазина1681155327
На що впливає CTR та як його підвищити?
Якість запуску контекстної реклами показує CTR. Що таке CTR? Це показник клікабельності. За...
6-го листопада5 хв читання
На что влияет CTR и как его повысить?1681155382
Які очікування від SEO та чому вони не виправдовуються?
Власник бізнесу часто стикається з різними варіантами просування. Зрозуміти їх, людина без знань...
6-го листопада5 хв читання
Какие ожидания от SEO и почему они не оправдываются?1681155412