ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ

Надіслано!

Ми вже біжимо телефонувати вам
St market

St market

Хочу так само

Про проект: інтернет-магазин кальянної продукції працює з 2015 року, раніше з сайтом працювали інші фахівці, основним джерелом трафіку була органіка. Основна складність даного проекту – кальянна продукція відноситься пошуковими системами до тіньової тематики, що значно ускладнює процес просування на всіх каналах.

Фреймворк інтернет-магазину: PHP Laravel + Vue.js

Пошукова система: Google

Регіон: Україна

Період співробітництва: з 1 лютого 2021 року

Ціль: Вивести інтернет-магазин у ТОП українського ринку в органічній видачі Google, підвищивши при цьому кількість продажів на сайті

Завдання:

  • Збір повного семантичного ядра з цієї тематики
  • Технічна оптимізація сайту та усунення помилок, що впливають на індексацію
  • Доопрацювання додаткового функціоналу на сайті, який дозволить підняти позиції
  • Робота з контентом на сайті з урахуванням цільових та навколоцільових запитів

SEO-аудит

Першим етапом стало проведення повноцінного SEO-аудиту для того, щоб визначити основні технічні помилки на сайті та скласти план їх усунення. Аудит показав наявність великої кількості помилок – биті сторінки, дублікати основних SEO-елементів на різних сторінках сайту, дублікати сторінок та багато інших.

Нижче деякі з робіт, які були проведені на підставі детального аудиту:

  1. Було усунено "биті" посилання на сайті;
  2. Були усунені дублі сторінок сайту (здійснили склеювання дзеркальних сторінок, налаштували редиректи на технічні дублі, провели налаштування реєстронезалежності тощо);
  3. Було створено коректну XML карту сайту;
  4. Було проведено on-page оптимізацію кожної сторінки ресурсу.

Робота з контентом

Наша команда зібрала повне семантичне ядро з цієї тематики та провела аналіз всього контенту на сайті. Було проведено роботу копірайтера з оптимізації поточного контенту та було сформовано план щодо подальшого наповнення інтернет-магазину для збільшення трафіку за цільовими та навколоцільовими запитами. В результаті нам вдалося збільшити використання ключових слів більш ніж у 2 рази на рік.

Наші фахівці поступово дотримувалися плану та наповнювали сторінки блогу, опис карток товару та інші контентні сторінки використовуючи релевантні ключові слова.

Робота з масою посилань

Оскільки раніше робота, яка велася за посиланнями, була недостатньою через високу конкуренцію на ринку, ми вибрали стратегію linkbuilding, яка передбачає нарощування маси посилань з мінімальними витратами. В результаті, нам вдалося підвищити рейтинг домену на 20% за рік роботи.

Технічні рішення

Мікророзмітка

Наші фахівці провели налаштування світкророзміток для більшості сторінок - блог, сторінка каталогу, картки товару, контакти та ін. Нижче відображені деякі з налаштованих мікророзміток:

Окремі міста

Після проведеного аналізу наша команда з'ясувала, що велика кількість long-tail запитів на цю тематику включають конкретні міста. Тому наші фахівці впровадили на сайт поділ по містах, за якими було більше 10 цільових запитів на місяць. Таким чином, пошуковик почав давати сайту більшу вагу, ніж конкурентам.

Динамічний футер

Унікальним технічним рішенням стало розміщення нижнього блоку з усією семантикою сайту. Цей блок генерує набір з унікальних ключових запитів на кожній окремій сторінці, таким чином збільшуючи вагу кожної сторінки Google за різними ключами.

Кількість сторінок

Наші фахівці також впровадили рішення щодо виведення сторінок однакових продуктів у різних кольорах в окремі сторінки, таким чином наростивши кількість сторінок сайту. Це рішення та рішення з розділення сторінок сайту по основних містах дозволило дуже сильно збільшити розмір сайту та авторитет у пошукових систем.

Ми починали працювати з цим ресурсом із показника 1000 сторінок. Після релізу наших рішень кількість сторінок зросла в 5 разів:

Результати

Після трьох місяців співпраці проект показав чудове зростання видачі в Google. Запити, за якими інтернет-магазин перебував нижче 10-ї позиції, вийшли в ТОП-3. Багато запитів також вийшли в ТОП-1:

Якщо дивитися в цілому на позиції інтернет-магазину за цільовими ключовими запитами:

73% запитів було виведено до ТОП-10, з яких 29% - до ТОП-3.

Внаслідок нашої роботи нам вдалося підвищити кількість сеансів органічного трафіку на 112.9% порівняно з аналогічними періодами минулого року. Також було досягнуто зростання показника доходу на 61,3%.