ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ

Надіслано!

Ми вже біжимо телефонувати вам

Найкращі канали маркетингу для просування сайтів

Антон Ставицький

28.12.2022

5 хв читання

Найкращі канали маркетингу для просування сайтів1645535147

Онлайн-бізнес вже давно не новинка. Його власники все частіше задаються питаннями як удосконалити сайти продажів, залучити велику аудиторію та сформувати бажання купувати товари та послуги. На сьогодні сформовано безліч каналів для просування, але який із них ефективний? Розглянемо найпопулярніші варіанти залучення покупців, особливості їх використання під конкретний бізнес.

Використання оптимізації сайту - SEO

Сучасні пошукові системи (Гугл, Яндекс, Бінг, Байду та інші) працюють з однаковим принципом. Введення ключового запиту із подальшим показом сайтів. На перших позиціях ті, що максимально відповідають на слово або фразу. У більшості конкуренція формується за десять місць, розташованих на першій сторінці, на іншу користувачі переходять вкрай рідко.

Головні вимоги ефективного сео просування:

  • продумати внутрішню оптимізацію. Складається вона з контенту, швидкості завантаження сторінки, налаштування посадкових сторінок під запити пошуку, зручності UX/UI та відповідності вимогам пошукових систем;
  • якість зовнішньої оптимізації: роботи зі сніпетами, можливостями поведінкових факторів та зворотними посиланнями на інтернет-сторінку.

Так, якщо якісні сайти будуть залишати посилання на вашу сторінку, довіра пошукових систем збільшується, ресурс піднімається вище за конкурентні. Важливо продумати роботу та залучити до співпраці тематичні ресурси та блоги, каталоги, ЗМІ. Продукція, де зворотні посилання даються важко може прокачатися за допомогою розробки своїх сіток сайтів, на звільнених доменах по темі, з їх відновленням.

Які переваги та недоліки SEO просування?

Переваги:

  • доступність ціни за залучення відвідувачів та оптимальні інвестиції у довгострокову перспективу;
  • сайт, що потрапив у десятку Google, Yandex, не вимагає великої кількості витрат, при цьому трафік безплатно, а не з оплатою кожного кліку;
  • більшість цільової аудиторії робить перехід саме на органічні сайти, а чи не блоки реклами;
  • довіра до органічного сайту вища;
  • можливість просувати різноманітні продукти.

Недоліки:

  • для виведення в топ десятку знадобиться час і вкладення доопрацювання, контент, цікаві статті, посилання. Ефективність сео просування можна побачити більш ніж за три місяці;
  • не актуально для бізнесу щодо надання сезонних продуктів, послуг;
  • використання чорного способу просування може призвести до потрапляння у фільтр пошуковика і втратою напрацьованого трафіку;
  • алгоритм пошукової системи постійно оновлюється, позиції, трафік змінюються;
  • прив'язка сайту до географічного показника. Потреба додатково оптимізувати сторінки під міста, регіони.

Чи варто вибирати контекстну рекламу?

Контекстна реклама або PPC (PAY PER CLICK) – це варіант рекламних інтеграцій з оплатою за кожен перехід – клік. Продуманий, продажний блок у пошуковій системі перебуватиме вище органічного майданчика, але з міткою - рекламна пропозиція. Скільки коштує клік? Розрахунок проводиться аукціоном, де піднімають ціну пропозиції конкурентів. У кого вища ставка, той і згори. Відповідно і перехід користувачів при такому розміщенні більше. У Гуглі є ще варіант Google Покупки - товарної реклами підходящої під eCommerce. Кожне оголошення показує як товар із ціною. Від зображення та вказаної вартості залежить від відвідуваності. Щоб запустити цей варіант, слід подбати про технічну реалізацію: вид майданчика, спосіб оплати та ін.

PPC має важливий плюс – рекламна кампанія запускається швидко. Так, за добу цілком реально зібрати блок ключових слів, сформувати оголошення, переказати гроші на рахунок Google і почати показувати пропозицію користувачам.

Переваги та недоліки PPC

Переваги:

  • Швидко сформувати, запустити та отримати відвідувачів. Актуально для нового проекту;
  • Широкий функціонал налаштувань. Доступно вказати регіон, створити розклад, таргет на конкретний вид пристрою та вибрати мову;
  • Застосування добре виправдовує себе у презентації сезонного бізнесу;
  • Можливо поєднувати із різними стратегіями з метою оптимізувати конверсію;
  • Оптимально для тестування нової ніші, послуги, товару;
  • Презентувати можна пропозицію у різних форматах (Гугл Покупки, банерного блоку);
  • Функція налаштування ремаркетингу – буде показано на сайтах, які користувач відвідує після вашого. Це саме ті банери, які переслідують користувачів на різних сторінках.

Недоліки:

  • Показ суворо за оплаченими кліками;
  • У популярній сфері, з конкуренцією, має дуже високу ціну за клік;
  • Потрібні навички налаштування запуску, постійного контролю, аналізу показників від фахівця;
  • Сервіси повинні бути під постійним наглядом, безконтрольний запуск загрожує швидкою витратою рекламного бюджету;
  • Не всі послуги та асортименти доступні до запуску. Є список заборонених законом та браузерами. Наприклад, неприпустима пропозиція медичних масок, інтиму;
  • Неефективна для невеликого заповнення ресурсу продукцією в популярних нішах, з великою конкуренцією.

Соціальні мережі та реклама

На сьогодні для українських користувачів найбільш затребуваними залишаються дві соціальні мережі – Фейсбук та Інстаграм. Вони стали відмінними варіантами просування товару, послуг, куди ще немає попиту.

Наприклад, саме з подачі в соцмережах починався продаж бездротової гарнітури - колонок, навушників. До цього багато людей не знали, що доступні такі рішення і відповідно не формували такі запити в пошукових системах. Так, для проектів без попиту не ефективно буде проводити SEO оптимізацію або запускати контекстну рекламу. Сучасний вихід - таргет у вибраній соціальній мережі.

Варіант реклами виходить блоками при перегляді стрічки новин, в історіях, месенджері. Така реклама не нав'язлива, часто це звичайний пост, картинки та відео, при натисканні на які люди можуть перейти на сторінку пропозиції.

Під час підготовки реклами в соцмережах слід ретельно підібрати дизайн та вибрати вдалий текст для презентації товару, послуг. Оптимальний результат можна отримати із послугами маркетологів!

Переваги та недоліки SMM

Переваги:

  • Ціна конверсій в більшості випадків дешевша за PPC;
  • Може використовуватися для товарів з сформованим попитом і новими позиціями;
  • Доступна функція ретаргетингу;
  • Широка аудиторія та розширення впізнаваності бренду;
  • Налаштування з великим вибором інструментів, для залучення цільової аудиторії, є вказівка ​​регіону;
  • Можливість співпраці з блогером чи лідером думок. Часто реклама є безкоштовно, за дружбою, за бартер – надання послуги чи товару;
  • Хороше рішення для комплексного підходу, разом з SEO та PPC.

Недоліки:

  • Не забезпечує швидкого результату, показується аудиторія, що не шукає дані пропозиції;
  • Не для всіх ніш;
  • Оголошення проходять ретельну модерацію, який завжди пропускаються через правила соцмереж;
  • Фінансові витрати на якісну зйомку, подачу;
  • Потрібен постійний контроль коментарів, повідомлень;
  • Сторінки майданчиків бізнесу повинні постійно оновлюватися, збагнути та ефективна презентація даних при переходах обов'язкові.

Реклама за допомогою email-маркетингу

Використання просування за допомогою каналу email-маркетингу починається з формування баз передплатників. За відсутності треба її обов'язково зібрати з клієнтів, з форм на майданчиках, повідомлень зі знижкою для передплатників.

Переваги та недоліки email-маркетингу

Переваги:

  • Низька ціна надсилання листів;
  • Швидкий варіант поширення інформації про вигідні пропозиції, оновлення асортименту;
  • Користувачі, що підписуються на розсилки, зазвичай лояльна аудиторія;
  • Оптимальний вибір для подання інформації, комерції;
  • Доступна аналітика: прочитаних листів, кількості кліків;
  • Багато користувачів мають електронну пошту;
  • Зрозуміле налаштування для розсилок;
  • Підвищує кількість повернення на сайт, повторного продажу;
  • Можливість надіслати автоматизований ланцюжок листів, повідомлень. Актуально, наприклад, для подачі тренінгу, що пройде за місяць або повідомлення про товари додані в кошик, але не куплені.

Недоліки:

  • Вкладення у продуманий текст, подачу, дизайн, верстку;
  • Розсилання часто потрапляє до папки спаму;
  • Потрібен час для збору бази передплатників, але її наявність є обов'язковою;
  • Не рекомендується проводити розсилку на покупні бази, відгук майже завжди негативний.

Бонусом для розсилки для компанії є шанс відправляти цілі ланцюжки листів, тригерів автоматично, використавши спеціальні сервіси. Маркетингові листи підштовхують купити послугу чи товар поступово, ненав'язливо. Також такі нагадування можна підключити про товари додані та залишені в кошику, без покупки.

Який із каналів краще підійде для просування бізнесу?

Вибір каналу просування залежить від цілей, часу досягнення, особливостей ведення бізнесу. Також важливою є оцінка конкуренції, наповненості ніші та якісна маркетингова стратегія.

Після визначення з каналом просування та можливостями бюджету рекомендується тестувати та використовувати інші варіанти, виключаючи для себе малоефективні види. Адже без спроб складно знайти оптимальне рішення під конкретний проект.

Для новачків найкращим вибором на першому етапі стане контекстна реклама та оцінка результативності. Якщо передбачається довгострокова робота, можна поступово розвивати SEO оптимізацію сайту.

При запуску нового бренду або товару – новинки, що поки що не мають попиту – підійдуть соціальні мережі. Актуально для них використовувати товар, для якого потрібно шукати клієнтів, особливо з рекламою у блогерів, появі в історії.
Розсилка – email маркетинг стане відмінним доповненням до будь-якого каналу просування, допомагає створити комунікацію.

Розсилка – email маркетинг стане відмінним доповненням до будь-якого каналу просування, допомагає створити комунікацію.

Серйозні майданчики із довгостроковою перспективою найкраще працюють за допомогою омнікального маркетингу. У ньому використовується комплекс популярних каналів просування для однієї стратегії та поля комунікації, формуючи максимальний доступ до цільової аудиторії до продукту.

Антон Ставицький

Редактор, Ocean

Популярні статті
Як вибрати хостинг для сайту?
Замовляючи розробку сайту, інтернет магазину або іншого веб-майданчика важливо підібрати хороший...
28-го грудня4 хв читання
Як вибрати хостинг для сайту?1681155036
Що таке SERM?
Замовити послуги serm у сучасних умовах обирає все більше власників бізнесу, від невеликих...
28-го грудня5 хв читання
Що таке SERM?1681155069
Етапи створення сайту
Що таке веб-сайти і як і правильно створити знають фахівці веб-студії Ocean-agency. Від того,...
28-го грудня4 хв читання
Этапы создания сайта1681155118
Що входить до створення сайту під ключ?
Останнім часом у різних напрямках послуг стало популярно додавати до презентації поєднання –...
28-го грудня4 хв читання
Что входит в создание сайта под ключ?1681155165
Що таке лендінг та як його створити?
Багато власників бізнесу, людей пов'язаних з просуванням продукції та просто допитлива частина...
28-го грудня5 хв читання
Что такое лендинг и как его создать?1681155199
Як підвищити відвідуваність інтернет-магазину?
Вкласти гроші у розробку сайту, запустити його – лише часткова робота до успіху...
6-го листопада6 хв читання
Как повысить посещаемость интернет-магазина?1681155263
SEO-тренди у 2022 році
Специалисты Ocean-agency всегда быстро реагируют на все нововведения в продвижение сайтов. В 2022...
6-го листопада5 хв читання
SEO-тренды в 2022 году1681155294
Вибираємо CMS для інтернет-магазину
Cms для інтернет магазину - це двигун, за допомогою якого можна зручно керувати сайтом і...
6-го листопада5 хв читання
Выбираем CMS для интернет-магазина1681155327
На що впливає CTR та як його підвищити?
Якість запуску контекстної реклами показує CTR. Що таке CTR? Це показник клікабельності. За...
6-го листопада5 хв читання
На что влияет CTR и как его повысить?1681155382
Які очікування від SEO та чому вони не виправдовуються?
Власник бізнесу часто стикається з різними варіантами просування. Зрозуміти їх, людина без знань...
6-го листопада5 хв читання
Какие ожидания от SEO и почему они не оправдываются?1681155412