Онлайн-бізнес вже давно не новинка. Його власники все частіше задаються питаннями як удосконалити сайти продажів, залучити велику аудиторію та сформувати бажання купувати товари та послуги. На сьогодні сформовано безліч каналів для просування, але який із них ефективний? Розглянемо найпопулярніші варіанти залучення покупців, особливості їх використання під конкретний бізнес.
Сучасні пошукові системи (Гугл, Яндекс, Бінг, Байду та інші) працюють з однаковим принципом. Введення ключового запиту із подальшим показом сайтів. На перших позиціях ті, що максимально відповідають на слово або фразу. У більшості конкуренція формується за десять місць, розташованих на першій сторінці, на іншу користувачі переходять вкрай рідко.
Головні вимоги ефективного сео просування:
Так, якщо якісні сайти будуть залишати посилання на вашу сторінку, довіра пошукових систем збільшується, ресурс піднімається вище за конкурентні. Важливо продумати роботу та залучити до співпраці тематичні ресурси та блоги, каталоги, ЗМІ. Продукція, де зворотні посилання даються важко може прокачатися за допомогою розробки своїх сіток сайтів, на звільнених доменах по темі, з їх відновленням.
Переваги:
Недоліки:
Контекстна реклама або PPC (PAY PER CLICK) – це варіант рекламних інтеграцій з оплатою за кожен перехід – клік. Продуманий, продажний блок у пошуковій системі перебуватиме вище органічного майданчика, але з міткою - рекламна пропозиція. Скільки коштує клік? Розрахунок проводиться аукціоном, де піднімають ціну пропозиції конкурентів. У кого вища ставка, той і згори. Відповідно і перехід користувачів при такому розміщенні більше. У Гуглі є ще варіант Google Покупки - товарної реклами підходящої під eCommerce. Кожне оголошення показує як товар із ціною. Від зображення та вказаної вартості залежить від відвідуваності. Щоб запустити цей варіант, слід подбати про технічну реалізацію: вид майданчика, спосіб оплати та ін.
PPC має важливий плюс – рекламна кампанія запускається швидко. Так, за добу цілком реально зібрати блок ключових слів, сформувати оголошення, переказати гроші на рахунок Google і почати показувати пропозицію користувачам.
Переваги:
Недоліки:
На сьогодні для українських користувачів найбільш затребуваними залишаються дві соціальні мережі – Фейсбук та Інстаграм. Вони стали відмінними варіантами просування товару, послуг, куди ще немає попиту.
Наприклад, саме з подачі в соцмережах починався продаж бездротової гарнітури - колонок, навушників. До цього багато людей не знали, що доступні такі рішення і відповідно не формували такі запити в пошукових системах. Так, для проектів без попиту не ефективно буде проводити SEO оптимізацію або запускати контекстну рекламу. Сучасний вихід - таргет у вибраній соціальній мережі.
Варіант реклами виходить блоками при перегляді стрічки новин, в історіях, месенджері. Така реклама не нав'язлива, часто це звичайний пост, картинки та відео, при натисканні на які люди можуть перейти на сторінку пропозиції.
Під час підготовки реклами в соцмережах слід ретельно підібрати дизайн та вибрати вдалий текст для презентації товару, послуг. Оптимальний результат можна отримати із послугами маркетологів!
Переваги:
Недоліки:
Використання просування за допомогою каналу email-маркетингу починається з формування баз передплатників. За відсутності треба її обов'язково зібрати з клієнтів, з форм на майданчиках, повідомлень зі знижкою для передплатників.
Переваги:
Недоліки:
Бонусом для розсилки для компанії є шанс відправляти цілі ланцюжки листів, тригерів автоматично, використавши спеціальні сервіси. Маркетингові листи підштовхують купити послугу чи товар поступово, ненав'язливо. Також такі нагадування можна підключити про товари додані та залишені в кошику, без покупки.
Вибір каналу просування залежить від цілей, часу досягнення, особливостей ведення бізнесу. Також важливою є оцінка конкуренції, наповненості ніші та якісна маркетингова стратегія.
Після визначення з каналом просування та можливостями бюджету рекомендується тестувати та використовувати інші варіанти, виключаючи для себе малоефективні види. Адже без спроб складно знайти оптимальне рішення під конкретний проект.
Для новачків найкращим вибором на першому етапі стане контекстна реклама та оцінка результативності. Якщо передбачається довгострокова робота, можна поступово розвивати SEO оптимізацію сайту.
При запуску нового бренду або товару – новинки, що поки що не мають попиту – підійдуть соціальні мережі. Актуально для них використовувати товар, для якого потрібно шукати клієнтів, особливо з рекламою у блогерів, появі в історії.
Розсилка – email маркетинг стане відмінним доповненням до будь-якого каналу просування, допомагає створити комунікацію.
Розсилка – email маркетинг стане відмінним доповненням до будь-якого каналу просування, допомагає створити комунікацію.
Серйозні майданчики із довгостроковою перспективою найкраще працюють за допомогою омнікального маркетингу. У ньому використовується комплекс популярних каналів просування для однієї стратегії та поля комунікації, формуючи максимальний доступ до цільової аудиторії до продукту.