Навіть якщо ви улюблений багатьма блогер з величезним стажем, у вас завжди будуть як вдалі матеріали, так і не дуже. Одні статті не заходять аудиторії, а інші вистрівают в пошукових системах. У більшості випадків популярні пости - це «вічнозелений контент». Такий контент не перестає бути актуальним і корисним досить тривалий час.
У цій статті ви дізнаєтеся деякі поради, які допоможуть зробити ваш матеріал ще популярнішим.
Якщо старі топові статті не оновлювати, вони з часом втрачають трафік. Наведемо приклад. Інструкція по налаштуванню Google Tag Manager отримала 7К + переглядів в перші три місяці після того, як була опублікована. За останній місяць - 1,3К. Незважаючи на те, що стаття актуальна і користується попитом, в ній відсутні відповіді на деякі запитання читачів. Це можна простежити з коментарів до статті. Крім цього Google регулярно викочує нові оновлення системи. У нашому випадку, щоб підвищити трафік, достатньо просто оновити пост. В результаті оновлена стаття буде сприйматися як нова і унікальна.
Важливо: будьте обережні з «вічнозеленими» темами. Наприклад, вже не один рік користувачі цікавляться, як розкрутити групу Вконтакте. Потрібно враховувати, що способи просування постійно змінюються. Або оновлюючи статтю про типи покриттів для підлоги, враховуйте, що ринок не стоїть на місці, постійно розвивається. Покриття, бренди, методи укладання з часом можуть змінюватися, як і їхня оцінка у відвідувачів.
Регулярно оновлюйте і підтримуйте актуальність контенту (де це необхідно). Потрібно не просто грамотно вписати ключові слова, а й надати корисну і перевірену інформацію.
Популярні матеріали, які отримують трафік можна сміливо використовувати для генерації ще більшого трафіку на інші сторінки. Мається на увазі інтеграція інших каналів інтернет-маркетингу. Досить додати форму підписки на розсилку на сторінку з топовими постами, щоб отримати більше читачів.
Для збільшення відсотка підписок рекомендуємо використовувати релевантний заклик до дії. Можете не сумніватися: конверсія вас порадує. Одного разу блог Fiverr вирішив зробити величезну добірку кращих пропозицій компанії за 2014 рік, розбивши її на кілька частин. В кінці кожного матеріалу був заклик до дії з пропозицією підписатися на розсилку. Всі нові читачі отримували ще 10 пропозицій в форматі PDF.
В результаті аналітика показує, що відсоток підписки збільшився з 0,54% до 4,82%.
Ключ не в абсолютно новому контенті, а в його релевантності. Ви можете сміливо запропонувати користувачам статтю річної давності. Важливо, щоб матеріал був корисним, ніс цінність для читачів і відповідав іншим матеріалам в розсилці. Нагадаємо, що користувачі, які читають ваші розсилки - це найлояльніша і конверсійна аудиторія.
Навігаційні блоки дозволяють привернути увагу до статей, які давно опубліковані, піднімаючи їхній рейтинг. Дотримуйтеся певної частоти оновлень. Важливо не спамити «хітами» нарівні з новими публікаціями. Крім цього не старайтеся з прямими входженнями в анкорах. Якщо немає бажання вигадувати свої алгоритми ранжирування статей на веб-порталі, можете використовувати спеціальні плагіни - вони є у великій кількості в будь-який тямущою CMS.
Внутрішня перелінковка важлива і з цим ніхто не сперечається. Головне не перестарайтеся з трафіком і SEO. Статті повинні бути корисними для читачів і відповідати на питання, якими вони можуть задатися.
Радимо зробити сторінку в дусі «Почніть тут». У ній зберіть посилання на кращі матеріали з блогу, які раніше зайшли читачам. Ви можете спробувати розповісти історію за допомогою посилань на топові матеріали. Щоб користувачам було легше ознайомитися з матеріалом, грамотно структуруйте інформацію.
Запам'ятайте важливий момент: намагайтеся уникати прямих входжень в анкорах.
Пам'ятайте про свободу вибору: подбайте про те, щоб у користувачів була можливість закрити спливаюче вікно. Адже далеко не всі хочуть здійснювати цільове дію. Не треба нав'язуватись, адже так можна втратити зацікавленість читача до вашого сайту, зменшити показники. Жебраки нікому не труяться, тому відразу пропонуйте чесну угоду.
Щоб домогтися потрібної популярності дуже бажано діяти відразу в декількох медіумів. Популярний контент завжди є на YouTube, Pinterest, SlideShare та інших майданчиках, а також у конкурентів.
Розглянемо приклад. Колеги з KISSmetrics взяли пару постів Дена Зарелла і перетворили їх у три інфографіки. В результаті графіка виявилася популярнішою. Це говорить про те, що необхідно використовувати найрізноманітніші засоби, щоб донести контент до читачів.
Гостьовий блогінг - це чудова можливість просувати свій веб-ресурс без вкладень. Інструменти простіші, ніж вам може здатися. Для цього вам не завжди треба переробляти чи унікалізувати статті. Не варто боятися втратити трафік. Повірте, інформаційний шум і шанс розпочати діалог із новими людьми стоять «загублених» переглядів.
За допомогою атрибута rel = canonical ви легко вирішите проблему постійного трафіку. Він покаже пошуковим системам, що оригінал зберігається у вас в блозі. А якщо web-ресурс, який використовує ваш матеріал, нічого не порушує, то він точно вкаже посилання на першоджерело.
Нічого немає поганого в тому, що ви вирішили оновити статтю, додавши в неї кілька абзаців. Але краще підійти до справи серйозно і розширити тему. Розширюйте і доповнюйте контент по можливості. Матеріали, що містять понад 2 000 слів ранжуються краще, ніж невеликі тексти до 1000 слів. Готові матеріали можна насичувати лонгтейл-ключами - завдяки цьому ви будете ранжируватися за кількома додатковими запитами. Розширення і поглиблення старих статей дозволяє збільшити трафік з Google. Пам'ятайте, що ніякої води не повинно бути, перевірка обов'язкова. Статті на сайті цікаві та корисні.
Що скажете про заголовках нових медіа на кшталт AdMe або BuzzFeed? Це конвеєрні формулювання, які викликають інтерес або емоції у користувачів. Якщо так буде продовжуватися, інтернет перетвориться на великий «Баззфід».
Далі наведемо «приманки», які є найнадійнішими. Їх можна активно використовувати як в комерційному, так і в розважальному інтернеті. Нижченаведені слова стимулюють інтерес користувачів, в результаті чого підвищується CTR в результатах пошуку і соціальних мережах:
Сподіваємося, перераховані вище рекомендації з написання заголовка своєї мрії вам будуть корисні і допоможуть.
Потрібно не забувати, що в інтернеті немає нічого статичного. Не можна закидати свої старі матеріали, якщо хочете збільшити популярність контенту і відвідуваність веб-порталу. Намагайтеся постійно працювати над своїми матеріалами і вдосконалюйте навички письма. Цей бюджетний спосіб дозволить у декілька разів підвищити трафік і лояльність клієнтів. Дотримуючись цих простих порад, ваш сайт точно не буде нагадувати застарілу енциклопедію.