ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ

Надіслано!

Ми вже біжимо телефонувати вам

Як збільшити популярність контенту і відвідуваність сайту

Антон Ставицький

28.12.2022

5 хв читання

Способи як збільшити популярність контенту і відвідуваність сайту1610316295

Навіть якщо ви улюблений багатьма блогер з величезним стажем, у вас завжди будуть як вдалі матеріали, так і не дуже. Одні статті не заходять аудиторії, а інші вистрівают в пошукових системах. У більшості випадків популярні пости - це «вічнозелений контент». Такий контент не перестає бути актуальним і корисним досить тривалий час.

У цій статті ви дізнаєтеся деякі поради, які допоможуть зробити ваш матеріал ще популярнішим.

Намагайтеся оновлювати старі статті

Якщо старі топові статті не оновлювати, вони з часом втрачають трафік. Наведемо приклад. Інструкція по налаштуванню Google Tag Manager отримала 7К + переглядів в перші три місяці після того, як була опублікована. За останній місяць - 1,3К. Незважаючи на те, що стаття актуальна і користується попитом, в ній відсутні відповіді на деякі запитання читачів. Це можна простежити з коментарів до статті. Крім цього Google регулярно викочує нові оновлення системи. У нашому випадку, щоб підвищити трафік, достатньо просто оновити пост. В результаті оновлена ​​стаття буде сприйматися як нова і унікальна.

Важливо: будьте обережні з «вічнозеленими» темами. Наприклад, вже не один рік користувачі цікавляться, як розкрутити групу Вконтакте. Потрібно враховувати, що способи просування постійно змінюються. Або оновлюючи статтю про типи покриттів для підлоги, враховуйте, що ринок не стоїть на місці, постійно розвивається. Покриття, бренди, методи укладання з часом можуть змінюватися, як і їхня оцінка у відвідувачів.

Регулярно оновлюйте і підтримуйте актуальність контенту (де це необхідно). Потрібно не просто грамотно вписати ключові слова, а й надати корисну і перевірену інформацію.

Продвигайте розсилку на сторінках з вічнозеленим контентом

Популярні матеріали, які отримують трафік можна сміливо використовувати для генерації ще більшого трафіку на інші сторінки. Мається на увазі інтеграція інших каналів інтернет-маркетингу. Досить додати форму підписки на розсилку на сторінку з топовими постами, щоб отримати більше читачів.

Для збільшення відсотка підписок рекомендуємо використовувати релевантний заклик до дії. Можете не сумніватися: конверсія вас порадує. Одного разу блог Fiverr вирішив зробити величезну добірку кращих пропозицій компанії за 2014 рік, розбивши її на кілька частин. В кінці кожного матеріалу був заклик до дії з пропозицією підписатися на розсилку. Всі нові читачі отримували ще 10 пропозицій в форматі PDF.

В результаті аналітика показує, що відсоток підписки збільшився з 0,54% до 4,82%.

Запускайте регулярні email-дайджести найкращих матеріалів

Ключ не в абсолютно новому контенті, а в його релевантності. Ви можете сміливо запропонувати користувачам статтю річної давності. Важливо, щоб матеріал був корисним, ніс цінність для читачів і відповідав іншим матеріалам в розсилці. Нагадаємо, що користувачі, які читають ваші розсилки - це найлояльніша і конверсійна аудиторія.

Посилайтеся на популярні пости в віджети сайту

Навігаційні блоки дозволяють привернути увагу до статей, які давно опубліковані, піднімаючи їхній рейтинг. Дотримуйтеся певної частоти оновлень. Важливо не спамити «хітами» нарівні з новими публікаціями. Крім цього не старайтеся з прямими входженнями в анкорах. Якщо немає бажання вигадувати свої алгоритми ранжирування статей на веб-порталі, можете використовувати спеціальні плагіни - вони є у великій кількості в будь-який тямущою CMS.

Внутрішні посилання і ні грама SEO

Внутрішня перелінковка важлива і з цим ніхто не сперечається. Головне не перестарайтеся з трафіком і SEO. Статті повинні бути корисними для читачів і відповідати на питання, якими вони можуть задатися.

Радимо зробити сторінку в дусі «Почніть тут». У ній зберіть посилання на кращі матеріали з блогу, які раніше зайшли читачам. Ви можете спробувати розповісти історію за допомогою посилань на топові матеріали. Щоб користувачам було легше ознайомитися з матеріалом, грамотно структуруйте інформацію.

Запам'ятайте важливий момент: намагайтеся уникати прямих входжень в анкорах.

Попросіть що-небудь натомість

Пам'ятайте про свободу вибору: подбайте про те, щоб у користувачів була можливість закрити спливаюче вікно. Адже далеко не всі хочуть здійснювати цільове дію. Не треба нав'язуватись, адже так можна втратити зацікавленість читача до вашого сайту, зменшити показники. Жебраки нікому не труяться, тому відразу пропонуйте чесну угоду.

Переробляйте вічнозелений контент

Щоб домогтися потрібної популярності дуже бажано діяти відразу в декількох медіумів. Популярний контент завжди є на YouTube, Pinterest, SlideShare та інших майданчиках, а також у конкурентів.

Розглянемо приклад. Колеги з KISSmetrics взяли пару постів Дена Зарелла і перетворили їх у три інфографіки. В результаті графіка виявилася популярнішою. Це говорить про те, що необхідно використовувати найрізноманітніші засоби, щоб донести контент до читачів.

Поширюйте контент

Гостьовий блогінг - це чудова можливість просувати свій веб-ресурс без вкладень. Інструменти простіші, ніж вам може здатися. Для цього вам не завжди треба переробляти чи унікалізувати статті. Не варто боятися втратити трафік. Повірте, інформаційний шум і шанс розпочати діалог із новими людьми стоять «загублених» переглядів.

За допомогою атрибута rel = canonical ви легко вирішите проблему постійного трафіку. Він покаже пошуковим системам, що оригінал зберігається у вас в блозі. А якщо web-ресурс, який використовує ваш матеріал, нічого не порушує, то він точно вкаже посилання на першоджерело.

Постійно розширюйте і доповнюйте контент

Нічого немає поганого в тому, що ви вирішили оновити статтю, додавши в неї кілька абзаців. Але краще підійти до справи серйозно і розширити тему. Розширюйте і доповнюйте контент по можливості. Матеріали, що містять понад 2 000 слів ранжуються краще, ніж невеликі тексти до 1000 слів. Готові матеріали можна насичувати лонгтейл-ключами - завдяки цьому ви будете ранжируватися за кількома додатковими запитами. Розширення і поглиблення старих статей дозволяє збільшити трафік з Google. Пам'ятайте, що ніякої води не повинно бути, перевірка обов'язкова. Статті на сайті цікаві та корисні.

Вдосконалюйте заголовки

Що скажете про заголовках нових медіа на кшталт AdMe або BuzzFeed? Це конвеєрні формулювання, які викликають інтерес або емоції у користувачів. Якщо так буде продовжуватися, інтернет перетвориться на великий «Баззфід».

Далі наведемо «приманки», які є найнадійнішими. Їх можна активно використовувати як в комерційному, так і в розважальному інтернеті. Нижченаведені слова стимулюють інтерес користувачів, в результаті чого підвищується CTR в результатах пошуку і соціальних мережах:

  1. Як зробити -
  2. Безкоштовний -
  3. Ви ти -
  4. Поради -
  5. Чому / навіщо / для чого -
  6. Кращі -
  7. Секрети / фішки -
  8. Шикарний / дивовижний / геніальний -
  9. Простий / легкий -

Сподіваємося, перераховані вище рекомендації з написання заголовка своєї мрії вам будуть корисні і допоможуть.

Використовуйте соціальні мережі

Соціальні мережі – варіант для ефективного та швидкого поширення даних про пропозиції бізнесу. На майданчиках доступно аналіз цільової аудиторії, тоді рекламні входження принесе максимальний результат. Вибирають фільтри з віком, регіоном та важливими параметрами. Вивчивши статистику помітно, що відвідувачами стають не тільки передплатники сторінки, охоплення може бути вражаючим при налаштуванні кампанії.
Способи збільшити трафік із соцмереж:
  • Використовувати розмітку Open Graph. Налаштування виглядає як формування компактної картки пропозиції із заголовком, при ріпості посту. Якщо розмітку не вибирати, соціальна мережа за своїм алгоритмом визначає зображення та підпис до нього;
  • Сформувати причину відкриття посту. Текст має викликати бажання перейти. Реклама з інтригуючими заголовками! Можна дати лише часткову інформацію, з кінцівкою у клікабельному пості;
  • Збільшувати показники кількості лайків, коментарів, ріпостів. Платформа ранжує пости за таким принципом. Відповідно, що вище пост, тим ширша видимість для аудиторії.

Потрібно не забувати, що в інтернеті немає нічого статичного. Не можна закидати свої старі матеріали, якщо хочете збільшити популярність контенту і відвідуваність веб-порталу. Намагайтеся постійно працювати над своїми матеріалами і вдосконалюйте навички письма. Цей бюджетний спосіб дозволить у декілька разів підвищити трафік і лояльність клієнтів. Дотримуючись цих простих порад, ваш сайт точно не буде нагадувати застарілу енциклопедію.

Антон Ставицький

Редактор, Ocean

Популярні статті
Як вибрати хостинг для сайту?
Замовляючи розробку сайту, інтернет магазину або іншого веб-майданчика важливо підібрати хороший...
28-го грудня4 хв читання
Як вибрати хостинг для сайту?1681155036
Що таке SERM?
Замовити послуги serm у сучасних умовах обирає все більше власників бізнесу, від невеликих...
28-го грудня5 хв читання
Що таке SERM?1681155069
Етапи створення сайту
Що таке веб-сайти і як і правильно створити знають фахівці веб-студії Ocean-agency. Від того,...
28-го грудня4 хв читання
Этапы создания сайта1681155118
Що входить до створення сайту під ключ?
Останнім часом у різних напрямках послуг стало популярно додавати до презентації поєднання –...
28-го грудня4 хв читання
Что входит в создание сайта под ключ?1681155165
Що таке лендінг та як його створити?
Багато власників бізнесу, людей пов'язаних з просуванням продукції та просто допитлива частина...
28-го грудня5 хв читання
Что такое лендинг и как его создать?1681155199
Як підвищити відвідуваність інтернет-магазину?
Вкласти гроші у розробку сайту, запустити його – лише часткова робота до успіху...
6-го листопада6 хв читання
Как повысить посещаемость интернет-магазина?1681155263
SEO-тренди у 2022 році
Специалисты Ocean-agency всегда быстро реагируют на все нововведения в продвижение сайтов. В 2022...
6-го листопада5 хв читання
SEO-тренды в 2022 году1681155294
Вибираємо CMS для інтернет-магазину
Cms для інтернет магазину - це двигун, за допомогою якого можна зручно керувати сайтом і...
6-го листопада5 хв читання
Выбираем CMS для интернет-магазина1681155327
На що впливає CTR та як його підвищити?
Якість запуску контекстної реклами показує CTR. Що таке CTR? Це показник клікабельності. За...
6-го листопада5 хв читання
На что влияет CTR и как его повысить?1681155382
Які очікування від SEO та чому вони не виправдовуються?
Власник бізнесу часто стикається з різними варіантами просування. Зрозуміти їх, людина без знань...
6-го листопада5 хв читання
Какие ожидания от SEO и почему они не оправдываются?1681155412