Як залучити клієнтів в інтернет магазин1607670796

Як залучити покупців у інтернет-магазин?

Дата публікації: 30 ноября 2020

Зміст:

власникам інтернет-магазинів часто задаються харчування, як залучіті покупців на свой майданчик и збільшити продажі. Конкуренція є Скрізь, тому доводиться боротися за увагу КЛІЄНТІВ. Розберемо інструменти, застосовуючі Які від віртуальніх покупців відбою НЕ буде! ЦІ Способи робочі, хоча ніхто не говорити, что реалізуваті їх буде легко.

SEO, SMM, пошукова реклама

Для успішного просування в інтернеті потрібно для початку привести в порядок сайт. Він обов'язково повинен бути на першій сторінці пошукової видачі. На практиці близько 80% користувачів при пошуку інформації не переходять на другу сторінку. SEO & ndash; важливий інструмент, на який потрібно витратитися на початку, щоб потім ще тривалий час пожинати безкоштовні плоди.

Завдання SEO-оптимізації:

  • Аналіз майданчика і ресурсів конкурентів.
  • Складання первинного ядра пошукових запитів.
  • Формування структури сайту.
  • Організація внутрішньої перелинковки і оптимізація контента.
  • Корекція юзабіліті.
  • Оптимізація сторінок по заздалегідь створеному плану.
  • Автоматизація процесу замовлення.
сео

Власники ресурсу не знають, як правильно провести аналітику і SEO-оптимізацію. Це справа потрібно довіряти виключно професіоналам.

SMM: пошук клієнтів в соціальних мережах

Деякі інтернет-магазини обходяться без сайту, продаючи товари тільки в соцмережах. З урахуванням великої аудиторії Facebook, Instagram, & laquo; Вконтакте & raquo ;, & laquo; Однокласники », їх вплив і можливості колосальні.

У кожної площадки свої особливості, які важливо враховувати. Наприклад, в Instagram потрібна гарна презентація у вигляді красивих тематичних фотографій, коротких, але ємких текстів. У цій соціальній мережі вітається креатив & mdash; на відміну, від & laquo; Однокласників ». Для просування не варто вибирати TikTok, якщо відсутні ідеї для незвичайних яскравих відео.

Вирішивши привернути до свого інтернет-магазин покупців з соцмереж, враховуйте, для якої аудиторії створюєте контент, і врахуйте її інтереси. Тут без допомоги фахівців не обійтися.

соціальні мережі

Пошукова, таргетована реклама

Товари можна рекламувати різними методами, але одним з найефективніших є таргет. Це оголошення в пошукових системах або соціальних мережах, заздалегідь розраховані на певну ЦА & mdash; користувачів, для яких пропозиція може виявитися корисним. Налаштування таргетированной реклами варто довіряти професіоналам, постійно аналізуючи на предмет ефективності.

Інші варіанти реклами

Є й інші способи залучення клієнтів:

  • замовляти її у блогерів. Дотримуйтеся важливого правила: вибирайте блогерів тематиці і за кількістю передплатників;
  • розміщувати на спеціальних майданчиках, де продається різноманітна продукція;
  • ставати спонсорами онлайн-проектів.

Також можна робити розсилки: на email або в месенджери. Цей інструмент маркетингу досить ефективний. Використовуйте його грамотно і уникайте нав'язливості.

Просування через корисний безкоштовний контент для клієнта

Це метод просування здатний зацікавити не одного потенційного клієнта до продається товару. Приклади корисного контенту:

  • Огляди новинок. Перед придбанням будь-який споживач хоче вивчити більше інформації про новинку, особливо дорогої & mdash; і майданчик з оглядами їх однозначно приверне.
  • Порівняння продукції зі схожими можливостями. Не варто застосовувати методики & laquo; топлячи & raquo; конкурентів. Агресивне просування далеко не всім заходить.
  • Рекомендації по використанню товару. Тим, хто займається продажем одягу, можуть завести блог з порадами, як стильно одягатися. У підсумку, користувачі, будуть розуміти, з чим можна носити той або інший одяг і охочіше куплять річ.
  • Навчальні ролики, інструкції, як користуватися тим чи іншим товаром.
  • Відео з відповідями на питання. Наприклад, якщо займаєтеся продажем техніки, зберіть питання від клієнтів по експлуатації, ремонту & mdash; а ведучий в роликах дасть на них відповіді.

Важливо показувати клієнту, що ви зацікавлені в його комфорт. Розміщувати подібний контент можна в соцмережах, на Youtube-каналі або сайті-блозі.

Важливість особистості при запису контенту

Вирішивши записувати ролики для користі клієнтів, серйозно поставтеся до вибору людини, який в цих роликах братиме участь. У наші дні до публічних особистостей пред'являються високі вимоги. Ведучий повинен бути не тільки харизматичний, але і мати чітку дикцію, поставлену мова, почуття гумору. Великим плюсом будуть деталі образу, які асоціюються з цією людиною і самим каналом. Коли продаєте одяг і аксесуари, беріть їх прямо зі свого магазину. Якщо займаєтеся продажем для омолоджуючих процедур & mdash; виберіть доглянуту провідну, яка виглядає молодшим за свої роки.

Співпраця з експертами

Експертність цінується з кожним роком все більше і більше, адже ніхто не хоче наштовхнутися на шахраїв і некомпетентних фахівців. Головне співпрацюйте з експертами, які мають всі необхідні дипломи, сертифікати, а також є великі досягнення.

Залучайте гучні імена з вашої сфери, якщо є бюджет на це. Якщо співпраця з хорошими експертами пройде на висоті, репутація компанії виросте.

Співпраця з блогерами

Раніше згадували, що маркетингові інструменти для залучення потенційних покупців включають рекламу у топових блогерів. Можна купити рекламу і один раз бути згаданим в соцмережі. Зовсім інша справа & mdash; подружитися з блогером на тривалий час, на регулярній основі пропонувати йому розсилку своєї продукції, брати участь в його проектах.

Якщо вдасться розвинути аккаунт в соцмережі і назбирати велику кількість передплатників, швидше за все з часом ви впишеться в & laquo; тусовку & raquo; блогерів. В результаті зможете познайомитися з новими бізнес-партнерами, вас будуть згадувати в чужих акаунтів в Сторіс і постах. Тривала співпраця з топовим блогером призведе до розширення аудиторії.

знайомство з блогером

Знижки та вигідні пропозиції для потенційних клієнтів

Знижки та акції & ndash; перевірений метод залучення клієнтів, за допомогою якого ви виграєте у конкурентів хоча б на початковому шляху. Намагайтеся вчасно інформувати про вигідні пропозиції за допомогою email-розсилки або постів в соціальних мережах. Клієнтам можна запропонувати:

  • Зниження ціни на певну продукцію. Тут головне не дублювати пропозиції конкурентів.
  • Акції, зав'язані на рекламі бренду. Наприклад, можна запропонувати покупцеві знижку 5%, якщо він приведе друга або розповість про вас і ваших перевагах на своїй сторінці в соцмережі.
  • Акції до свят і особливих дат.
  • Бонусні, дисконтні програми. Клієнти вміють рахувати і порівнювати, тому умови повинні бути дійсно вигідними.

Експерти по просуванню радять відмовитися від несправжніх знижок. Постійні споживачі відразу помітять, коли магазин навмисно накручує ціну, а потім нібито її знижує. Таке часто практикують великі ресурси, але на репутації звичайного магазину це відіб'ється негативно.

Наскільки важливі відгуки клієнтів

Перш ніж зробити покупку, багато споживачів спочатку вивчають відгуки про компанії та її продукції, щоб скласти думку про якість товарів і обслуговуванні. Позитивні фідбек способи заманити далеко не одного клієнта і підвищити конверсію. Не варто купувати відгуки позитивного характеру на інтернет-ресурсах від невідомих веб-райтерів з бірж. Люди рідко довіряють рекомендаціям тих, хто приховує своє обличчя і не підтверджує особистість акаунтами в соціальних мережах.

Якщо потрібні відгуки, звертайтеся до клієнтів, які здійснювали у вас покупку і залишилися задоволеними, з проханням залишити відгук, зняти коротке відео або зробити огляд з фотографіями. Не забудьте попросити розмістити посилання на акаунти цих покупців. Натомість ви можете запропонувати задоволеним покупцям знижку на наступне замовлення або цікавий бонус.

Звертайте увагу на негативні відгуки і працюйте з ними, якщо вони є. Адекватно реагуйте на критику і враховуйте зауваження покупців. Від цього залежить ваша репутація і кількість постійних клієнтів.

Як залучити клієнтів за допомогою особливостей сайту

Потрапивши вперше на сайт, клієнт відразу звертає увагу не тільки на якість контенту, юзабіліті, а й на дизайн сайту. Тому важливо звертати увагу на ключові моменти:

  • колірна гамма і загальні відчуття від сайту. Якщо оформлення майданчика & laquo; вантажить & raquo ;, потрібного ефекту не буде. Грамотно підійдіть до вибору відтінків, особливо якщо ресурс передбачає тривале перебування відвідувача на сторінках сайту.

  • оригінальність. Відразу відмовтеся від привабливої ​​копипаста, не варто копіювати підходи популярних світових брендів. В іншому випадку у користувачів може з'явитися відчуття, що компанія недобросовісно ставиться до роботи.

  • наявність можливостей для зворотного зв'язку. Наприклад, можна розмістити телефони та електронні пошти, окремо винести пошту директора. Так у користувачів з'явиться довіра до магазину, і що в непередбачених обставинах їм нададуть допомогу.

Висновки про притягнення клієнтів

Тепер ви знаєте, як знайти потенційних клієнтів для інтернет-магазину у всіх подробицях. Якщо узагальнити, для збільшення продажів в інтернеті досить:

  • грамотно просуватися в пошукових системах і соціальних мережах;

  • максимально представити компанію в медійному просторі в позитивному світлі;

  • регулярно аналізувати інтереси і потреби ЦА.

Це складна і об'ємна задача, яку краще довірити професіоналам. Вони знають, які інструменти просування краще працюють, і використовують робочу воронку продажів. Звернувшись до знаючих фахівців, ви виділяєтеся серед конкурентів, залучите багатьох потенційних клієнтів і, відповідно, збільшите прибуток.

Коментарі: 0