види переоптімізаціі1611817074

Основні види переспама переоптимізаціі при просуванні сайту

Дата публікації: 28 января 2021

SEO-оптимізатори багаторазово зустрічали web-ресурси, неписьменні веб-майстри яких пробували різними методами поліпшити релевантність своїх сайтів. Прочитавши цей матеріал, ви дізнаєтеся деякі типи переспамов при пошуковому просуванні, а також дізнаєтеся як грамотно оптимізувати веб-майданчика.

Наведемо один приклад, щоб ви змогли краще зрозуміти, що з себе представляє спроби деяких недобросовісних фахівців маніпулювати результатами пошукової видачі.

Припустимо, ви обожнюєте шоколад або печиво. І вам надали можливість поласувати солодощами у величезній кількості. Ви починаєте все пробувати і пробувати, але рано чи пізно організм почне чинити опір.

Саме це і трапляється при скануванні ПС вмісту веб-ресурсів. Неграмотний "оптимізатор" намагається використовувати штучні методи оптимізації, які призводять до переспаму, іноді до блокування майданчики і втрати рейтингу. В такому випадку сайт навряд чи потрапить в бажаний ТОП-10 в пошуковому рядку. Пошукові системи можуть просто накласти певні фільтри. Тому намагайтеся не допускати прояви на своєму сайті ніяких типів переспама.

Далі розглянемо конкретні приклади спроб обдурити ПС.

Переоптимізація мета-тегів

Початківці оптимізатори часто грішать тим, що вказують багато однакових ключових слів в мета-тегах. Насправді переоптімізацію title і description не сприяє високому ранжирування сайту в пошуку. Пошукові системи зазвичай показують на верхніх позиціях якісні сайти, які зроблені "для людей".

Іноді можна зустріти мета-теги, які складаються тільки з ключових слів. Бувають випадки, коли одне слово може вживатися кілька разів. Якщо таке практикувати, домогтися успіху в просуванні не вдасться.

Мета-теги створюються для зручності користувачів і ПС. Довжина заголовків для title повинна бути 70-90 символів. Обмеження по довжині опису для description - 140-190 символів.

Високочастотну ключову фразу використовуйте на початку заголовка. Title повинен бути грамотним і інформативним. Доповніть ВЧ запит словами по темі, при необхідності вкажіть синоніми. Тема і опис для description повинні залучати користувачів і спонукати до певної дії.

Якщо у сайту є значимі переваги, вкажіть їх в описі для description або спеціальних блоках у видачі.

Переспам ключових фраз в тексті

До цього дня зустрічаються web-портали, на яких знаходяться об'ємні тексти з великою кількістю ключових слів. Це негативним чином впливає на просування сайтів.

Рекомендації з написання статей для сайту:

  • пишіть корисні матеріали, що несуть цінність для користувачів;
  • ніякої води бути не повинно - вказуйте корисну і достовірну інформацію, яка може знадобитися при виборі продукції / послуги на веб-ресурсі;
  • вказуйте переваги і досягнення вашої веб-майданчика, з якими популярними компаніями співпрацювали. Це все підвищує довіру;
  • наявність основних ключових слів в матеріалі має бути близько 4-8%, при необхідності намагайтеся використовувати синоніми, перекодування ключів;
  • не вживайте в текстах нелогічні словосполучення виду: «купити дніпро», «дивани дніпро недорого» і т.п. При необхідності використовуйте приводи і схиляйте ключові фрази. У нинішній час пошукові системи добре розуміють ключі в різноманітних словоформах;
  • рівномірно розподіляйте на сторінці високочастотні, середньочастотні і низькочастотні запити;
  • намагайтеся робити назви максимально читабельними;
  • відмовтеся від використання дуже дрібного шрифту, а також неграмотно підібраних фонів, на яких текст важко сприймається.

Переоптимізацію при виділенні КС службовими тегами

Не рекомендуємо неправомірно пропагувати основні ключові слова жирним шрифтом або підкресленням. Якщо переборщити, то ваш веб-ресурс займе відповідну позицію у видачі далеко за межами ТОП-10. Можна один раз виділити ключевик жирним шрифтом. Цього достатньо, щоб акцентувати увагу відвідувачів сайту на ньому. Якщо необхідно підкреслити кілька важливих фраз, використовуйте CSS. В цьому випадку дуже бажано виділяти важливі для користувача фрази, на які треба акцентувати увагу в першу чергу при перегляді сайту.

Переоптимізація за рахунок прямих входжень ключових фраз в посилальної масі

Розглянемо вид переспама ключових слів в посиланнях «із зовні», тобто йдуть з інших сайтів.

Не варто фокусуватися на прокачування одних високочастотних запитів. Якщо не хочете потрапити під фільтр ПС, скоротіть кількість ВЧ-запитів в анкорах. Дуже бажано розбавляти анкор-листи додатковими фразами. Входження ключових слів повинно бути максимально природним. Не бійтеся використовувати низькочастотні ключі.

Агресивна перелинковка

Агресивна перелинковка може викликати Переспа сторінок. Якщо на сторінках розміщено величезна кількість посилань з ключовими словами, провідних в певний розділ сайту, пошукові системи можуть сприйняти це як спробу маніпулювання посилальним вагою.

Якщо практикувати неправильну внутрішню перелинковку, пошукові машини можуть накласти фільтр на сайт.

Прихований текст

Прихований текст / посилання - незвичайний метод просування. Щоб приховати текст / посилання, вдаються до використання однакового кольору для тексту і фону або встановлюють мінімальний розмір шрифту. Щоб непомітно приховати посилання, можуть використовувати в якості анкора тире або інший символ.

Цей нелегальний спосіб негативним чином впливає на просування web-майданчика. В іншому випадку пошукові машини можуть накласти фільтр «Panda».

Переоптимізація як наслідок неправильного URL

Це цікавий, але рідко використовується метод підвищення релевантності в очах ПС.

Внесення ключових фраз в доменне ім'я або в url може збільшити релевантність веб-майданчика. Однак це можливо тільки в тому випадку, якщо ви будете дотримуватися інших правил по оптимізації сайту.

Головне не зловживати цим і тоді ви залишитеся задоволені результатом.

Заключне слово

Користувачі і пошукові системи відразу помічають переоптімізацію веб-порталу. Щоб не потрапити під фільтр пошукових систем за переоптімізацію, робіть сайт природним, "для людей". Веб-ресурси повинні бути зручними для користувачів, тому важливо подбати про якість контенту і юзабіліті.

Сподіваємося, ми відповіли на питання, пов'язані з типами переоптімізаціі при пошуковому просуванні і ви будете дотримуватися перерахованих вище рад.

Коментарі: 0