Багато різноманітних сайтів можна знайти в інтернеті. На одному ресурсі людина може провести лише 30 секунд, а на іншому - 30 хвилин. Чому так відбувається? Все просто. Людьми рухає слово. Це добре відомо маркетологам, копірайтерів, рекламістам. Тому вони постійно повинні покращувати якість текстів, які спонукають купити, зареєструватися, залишити контактні дані або зробити інші дії.
Прочитавши цей матеріал, ви дізнаєтеся що таке рерайтинг, найманого і копірайтер.
Копірайтинг - це створення авторських матеріалів рекламного характеру на основі декількох достовірних джерел і особистого досвіду. Іншими словами це двигун торгівлі і просування бренду. Копірайтинг дозволяє вирішити певні завдання за допомогою тексту. Все зводиться до того, щоб підштовхнути читача зробити потрібну дію, наприклад, купити товар, зареєструватися, залишити дані, підписатися на розсилку.
Автор продають текстів може працювати не з одним клієнтом, а відразу з усією аудиторією. Копірайтер говорить з ЦА через рекламу. Грамотні тексти перетворюють велику частину відвідувачів сайту в реальних клієнтів.
Тексти потрібні будь-якому бізнесу, адже контент є основою цифрового маркетингу. Правильно написані продають тексти можуть змусити людину зробити покупку, в той час як неякісні тексти викликають бажання покинути сайт.
Виділяють наступні види копірайтингу:
Не потрібно недооцінювати текстове наповнення сайту. Довірте написання контенту професіоналам. «Робочі» тексти допоможуть товару швидше знайти своїх покупців
Поняття копірайтинг і рерайтинг схожі, але відмінності у них є. Рерайтінг - створення нової і унікальної статті на основі декількох текстів. Автор повинен переробити вихідний текст, не відходячи від теми исходника, зробивши його унікальним. Роблячи рерайтинг, автори застосовують різні техніки.
Сінонімайзінг | Це простий спосіб рерайта статті. Автору потрібно підібрати до окремих слів синоніми без зміни структури словосполучень. Може бути ручним або автоматичним. |
Скорочення тексту | З джерела видаляються слова, які не тягнуть змін в зміст статті. |
Часткова редакція | Зміна невеликої частини тексту без зміни сенсу. Актуально при роботі з великими текстами Класична редакція Пропозиція переписується своїми словами, без втрати сенсу |
Класична редакція | Пропозиція переписується своїми словами, без втрати сенсу |
Глибокий рерайтинг | Роблячи рерайтинг, автор бере за основу не тільки основні дані, але і користується додатковими джерелами. |
Рерайтінг замовляють в тому випадку, коли потрібно заощадити бюджет. Такі тексти коштують дешевше, ніж авторські матеріали. Важливо пам'ятати, що грань між Рерайтінг і копірайтінгом дуже тонка.
Як ви вже зрозуміли, копірайтинг - це мистецтво написання текстів. Це не просто написання листа. Якщо займаєтеся копірайтінгом, важливо враховувати наступні моменти:
Хороші, структуровані і цікаві тести хочеться перечитувати і вони на довгий час залишаються в голові.
Копірайтинг - це написання унікального рекламного тексту з голови, а рерайтинг - переписування готового тексту без перекручування фактів і сенсу. Що ж краще? Якщо ви подаєте себе як креативного автора унікальних статей, вам варто вигадувати унікальні тексти. Звичайно, є теми, де розгулятися ніде. Але займатися плагіатом все одно не варто. Можна ж брати інформацію з інших джерел, головне - підносите її правильно.
Постинг - написання і розміщення невеликих повідомлень на різних майданчиках в інтернеті. Постинг дозволяє привернути увагу аудиторії, підвищити інтерес до продукції компанії. Подібні публікації можуть супроводжуватися різними зображеннями, графіками, аудіо- та відеофайлами.
Постинг - ефективний інструмент, що дозволяє просувати бренд. Його можуть використовувати як звичайні користувачі інтернету, так і ті, у кого мета - розкрутити групу і співтовариство.
З цим терміном знайомі далеко не всі і деяких цей термін призводить в ступор. Це перший практичний етап в процесі створення бренду. Назва визначає подальший розвиток бренду, його успіх і впізнаваність.
Етапи розробки нейминга:
Спочатку може здатися, що все дуже просто. На практиці придумати такого назва досить складно. Неймінг повинен бути зрозумілим, легко вимовлятися, формувати позитивний імідж про компанію. Це найважливіша умова. Назва повинна викликати асоціації з брендом і відображати його сутність. Воно повинно бути коротким. Довгі і складні імена зазвичай не заходять.
Неймінг можуть займатися ті, у кого добре працює фантазія. Створення імені бренду вимагає працьовитості, завзятості і уважності.
На одне чіпляють назву, необхідно поставити себе на місце споживача і зрозуміти, чи зайде нове ім'я. Візуалізація теж важлива, тому намагайтеся вибирати м'які тони, не «ріжучі" очей. Від того, наскільки грамотно ви підберете ім'я і його візуальне оформлення, залежить успіх бренду! Вартість розробки нейминга різниться і залежить від складності робіт.
Щоб стати успішним копірайтером, недостатньо вміти набирати текст. Вимоги до навичок копірайтера жорсткі і регулярно зростають. Щоб заробляти гідно, доведеться постійно вчитися, періодично ходити на курси копірайтингу, розбиратися в SEO, оновлювати знання з тем, які пишіть.
На початковому етапі кар'єри копірайтери напрацьовують досвід і репутацію, покращують навички написання текстів. Копірайтер, який хоче стати затребуваним, ніколи не повинен припиняти відточувати свою майстерність. Бажано розвиватися в сфері маркетингу і головний виконавчий директор. Якщо немає бажання працювати по 12-14 годин на добу, розвивайте в собі такі моменти: