копирайт1607609760

Копірайтинг, рерайтинг, постинг, неймінг?

Дата публікації: 2 декабря 2020

Багато різноманітних сайтів можна знайти в інтернеті. На одному ресурсі людина може провести лише 30 секунд, а на іншому - 30 хвилин. Чому так відбувається? Все просто. Людьми рухає слово. Це добре відомо маркетологам, копірайтерів, рекламістам. Тому вони постійно повинні покращувати якість текстів, які спонукають купити, зареєструватися, залишити контактні дані або зробити інші дії.

Прочитавши цей матеріал, ви дізнаєтеся що таке рерайтинг, найманого і копірайтер.

рерайтинг и копирайтинг

Що таке копірайтинг?

Копірайтинг - це створення авторських матеріалів рекламного характеру на основі декількох достовірних джерел і особистого досвіду. Іншими словами це двигун торгівлі і просування бренду. Копірайтинг дозволяє вирішити певні завдання за допомогою тексту. Все зводиться до того, щоб підштовхнути читача зробити потрібну дію, наприклад, купити товар, зареєструватися, залишити дані, підписатися на розсилку.

Автор продають текстів може працювати не з одним клієнтом, а відразу з усією аудиторією. Копірайтер говорить з ЦА через рекламу. Грамотні тексти перетворюють велику частину відвідувачів сайту в реальних клієнтів.

Тексти потрібні будь-якому бізнесу, адже контент є основою цифрового маркетингу. Правильно написані продають тексти можуть змусити людину зробити покупку, в той час як неякісні тексти викликають бажання покинути сайт.

Виділяють наступні види копірайтингу:

  • СЕО-копірайтинг.
  • Інформативний.
  • Технічний.
  • Креативний.
  • Рекламний.

Не потрібно недооцінювати текстове наповнення сайту. Довірте написання контенту професіоналам. «Робочі» тексти допоможуть товару швидше знайти своїх покупців

Що таке рерайтинг?

Поняття копірайтинг і рерайтинг схожі, але відмінності у них є. Рерайтінг - створення нової і унікальної статті на основі декількох текстів. Автор повинен переробити вихідний текст, не відходячи від теми исходника, зробивши його унікальним. Роблячи рерайтинг, автори застосовують різні техніки.

СінонімайзінгЦе простий спосіб рерайта статті. Автору потрібно підібрати до окремих слів синоніми без зміни структури словосполучень. Може бути ручним або автоматичним.
Скорочення текстуЗ джерела видаляються слова, які не тягнуть змін в зміст статті.
Часткова редакціяЗміна невеликої частини тексту без зміни сенсу. Актуально при роботі з великими текстами
Класична редакція Пропозиція переписується своїми словами, без втрати сенсу
Класична редакціяПропозиція переписується своїми словами, без втрати сенсу
Глибокий рерайтингРоблячи рерайтинг, автор бере за основу не тільки основні дані, але і користується додатковими джерелами.

Рерайтінг замовляють в тому випадку, коли потрібно заощадити бюджет. Такі тексти коштують дешевше, ніж авторські матеріали. Важливо пам'ятати, що грань між Рерайтінг і копірайтінгом дуже тонка.

ноутбук рерайтера

Як слід робити копірайтинг?

Як ви вже зрозуміли, копірайтинг - це мистецтво написання текстів. Це не просто написання листа. Якщо займаєтеся копірайтінгом, важливо враховувати наступні моменти:

  • Ніяких помилок. При написанні статей не можна допускати граматичних, стилістичних та пунктуаційних помилок. Адже у читачів можуть залишитися негативні враження. Тексти потрібно перечитувати по кілька разів. При необхідності варто користуватися послугами коректорів.
  • Писати для людей. Навіть якщо потрібно написати СЕО-текст, необхідно писати так, щоб матеріал вийшов цікавим і читач не занудьгував. Незважаючи на те, що СЕО-текст адаптують для пошукових машин, читати його будуть звичайні люди.
  • Коротко про головне. Навряд чи кому-то подобається читати довгі, нудні тексти, де багато води. Тому, більше конкретики. Краще писати коротко і ємко.
  • Заклик до дії. Якщо потрібно написати рекламний текст, завжди в кінці робіть заклики на продаж.
  • Структура. Кожен текст повинен мати цікавий заголовок і хоча б один список. Тести потрібно створити декілька логічних блоки. Прибирайте повтори і рівномірно розподіляйте ключові слова.

Хороші, структуровані і цікаві тести хочеться перечитувати і вони на довгий час залишаються в голові.

Рерайтінг або копірайтинг? Що ж краще?

Копірайтинг - це написання унікального рекламного тексту з голови, а рерайтинг - переписування готового тексту без перекручування фактів і сенсу. Що ж краще? Якщо ви подаєте себе як креативного автора унікальних статей, вам варто вигадувати унікальні тексти. Звичайно, є теми, де розгулятися ніде. Але займатися плагіатом все одно не варто. Можна ж брати інформацію з інших джерел, головне - підносите її правильно.

Що таке постинг?

Постинг - написання і розміщення невеликих повідомлень на різних майданчиках в інтернеті. Постинг дозволяє привернути увагу аудиторії, підвищити інтерес до продукції компанії. Подібні публікації можуть супроводжуватися різними зображеннями, графіками, аудіо- та відеофайлами.

Постинг - ефективний інструмент, що дозволяє просувати бренд. Його можуть використовувати як звичайні користувачі інтернету, так і ті, у кого мета - розкрутити групу і співтовариство.

Що являє собою найманого? Особливості його розробки

З цим терміном знайомі далеко не всі і деяких цей термін призводить в ступор. Це перший практичний етап в процесі створення бренду. Назва визначає подальший розвиток бренду, його успіх і впізнаваність.

Етапи розробки нейминга:

  • Глибока аналітика. Це дозволяє проаналізувати попит на пропоновану продукцію, отримати дані про конкурентів, визначити ЦА, виявити ключові особливості продукту.
  • Детальне вивчення ринку і конкурентного оточення.
  • Розробка назви. Цим займається ціла команда фахівців. Створюється 2-4 варіантів.
  • Вибір відповідного варіанту.
  • Тестування отриманого результату.
  • Затвердження.

Спочатку може здатися, що все дуже просто. На практиці придумати такого назва досить складно. Неймінг повинен бути зрозумілим, легко вимовлятися, формувати позитивний імідж про компанію. Це найважливіша умова. Назва повинна викликати асоціації з брендом і відображати його сутність. Воно повинно бути коротким. Довгі і складні імена зазвичай не заходять.

Неймінг можуть займатися ті, у кого добре працює фантазія. Створення імені бренду вимагає працьовитості, завзятості і уважності.

На одне чіпляють назву, необхідно поставити себе на місце споживача і зрозуміти, чи зайде нове ім'я. Візуалізація теж важлива, тому намагайтеся вибирати м'які тони, не «ріжучі" очей. Від того, наскільки грамотно ви підберете ім'я і його візуальне оформлення, залежить успіх бренду! Вартість розробки нейминга різниться і залежить від складності робіт.

Успішний копірайтер: який він?

Щоб стати успішним копірайтером, недостатньо вміти набирати текст. Вимоги до навичок копірайтера жорсткі і регулярно зростають. Щоб заробляти гідно, доведеться постійно вчитися, періодично ходити на курси копірайтингу, розбиратися в SEO, оновлювати знання з тем, які пишіть.

На початковому етапі кар'єри копірайтери напрацьовують досвід і репутацію, покращують навички написання текстів. Копірайтер, який хоче стати затребуваним, ніколи не повинен припиняти відточувати свою майстерність. Бажано розвиватися в сфері маркетингу і головний виконавчий директор. Якщо немає бажання працювати по 12-14 годин на добу, розвивайте в собі такі моменти:

  • Грамотність. Цей пункт найважливіший. Щоб стати хорошим копірайтером і навчитися писати затребувані тексти, потрібно добре знати мову, правила граматики і пунктуації.
  • Швидкість. Зрозуміло, чим швидше ви пишіть, тим більше отримуєте. При написанні статей важливо зберігати якість. Згодом швидкість написання статей збільшиться.
  • Допитливість. Рекомендується використовувати як мінімум 2-3 джерела. Намагайтеся читати якомога більше, щоб статті виходили цікавими. Якщо пишете текст на незнайому тематику, добре вивчіть її і тільки потім приступайте до написання статті.
  • Іноземна мова. Якщо знаєте хоча б одну іноземну мову, ви можете брати замовлення з перекладу текстів, писати статті на іншій мові. Такі замовлення дорожче коштують, що дозволить збільшити дохід і поліпшити репутацію.
  • Розвивайтеся. Хороший копірайтер повинен покращувати свої навички, щоб вдало побудувати кар'єру. Якщо вмієте робити рерайт, писати СЕО-тексти, почніть писати інші види текстів, наприклад статті в журнали. Необхідно постійно розвиватися, пробувати себе в більш дорогих замовленнях.

Коментарі: 0