У багатьох користувачів інтернету досить високі вимоги до функціоналу, дизайну, UX платформи. Якщо щось не так із сайтом — клієнт перейде на ресурси конкурентів, де зручно і якнайшвидше ознайомитися з товарами та зробити замовлення. Щоб сайт інтернет-магазину або просто комерційний сайт приносив високий прибуток, важливо підвищувати коефіцієнт конверсії. Розглянемо методи збільшення конверсії веб-ресурсу.
Оптимізуйте кошик та процес покупки. І це підніме відсоток конверсії на 35%. Користувачі можуть додавати товари в кошик, але не завжди оформляють замовлення.
Радимо нагадувати про покинуті кошики через повідомлення або email.
Також радимо перевірити свій сайт на помилки. Можливо, покупці не можуть у вас купити, тому що їх просто «викидає» з кошика.
Можете навіть провести опитування. Таким чином ви дізнаєтесь причини, з яких відвідувачі сайту не оформляють покупку та йдуть.
Також можете дарувати вигідні знижки на наступне придбання покупцям за те, що вони швидко оформили замовлення.
Якщо на оформлення замовлення у користувача витрачає занадто багато часу, велика ймовірність, що він так і не зробить замовлення і піде до конкурентів. Багато інтернет-магазинів спрощують процес здійснення покупки. Для цього вони не запроваджують обов'язкову реєстрацію. Тобто зробити замовлення продукції може будь-який користувач без зайвих проблем. На сайті обов'язково повинні бути кнопки "Купити в 1 клік" або "Швидке замовлення", а також кнопка замовлення зворотного дзвінка.
Спростіть оформлення замовлення на сайті вашого інтернет-магазину, і незабаром ви побачите, як підвищиться конверсія продажу.
Погана адаптивність знижує конверсію. Якщо ваш сайт незручний для мобільних користувачів, ви втрачатимете кожного другого покупця. Багато користувачів роблять замовлення через гаджети, тому подбайте, щоб їм швидко легко і просто робити покупки, знайомитися з вашим продуктом або послугою.
Адаптивний дизайн – це не мобільна версія сайту. Це просто дизайн веб-сторінок, який чітко відображається на різних видах пристроїв.
При покупках в інтернеті неможливо добре розглянути продукт. 80-85% користувачів є візуалами. І якщо ви займаєтеся продажем взуття чи одягу, завжди враховуйте цей момент. Подбайте, щоб на сайті користувачі могли переглянути товар поблизу під різними ракурсами.
Завжди охочіше купують товар, який можна розглянути в деталях. У результаті конверсія в рази збільшується, кількість продажів також. Так у користувачів не буде сумнівів щодо вибору товару, а значить він швидше за нього купить.
Звичайно, всі вищезгадані пункти мають значення. Але все одно у потенційних покупців можуть залишатися питання щодо самого продукту, доставки або умов повернення.
Тому в розділі “Контакти” залишайте якнайбільше контактів для зв'язку:
Також розмістіть контактну інформацію у «підвалі» (футері) та «шапці» (хедері) веб-ресурсу.
У хедері розмістіть стаціонарний номер телефону, який не прив'язаний до певного мобільного оператора. У футері залиште лише основні контакти. Обов'язково перевірте, щоб до вашого веб-ресурсу були прив'язані точні посилання на ваші облікові записи в соціальних мережах. Деякі користувачі воліють писати в direct, а не ставити питання телефоном.
Щоб коефіцієнт конверсії був належним чином, регулярно перевіряйте технічну роботу ресурсу. Не повинно бути жодних помилок та битих посилань. Спробуйте у вільний час замовити товар на своєму сайті з різних пристроїв та у різний період часу. Виправте те, що "гальмуватиме" під час оформлення замовлення.