ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ

Надіслано!

Ми вже біжимо телефонувати вам

Які фішки збільшують конверсію сайту

Антон Ставицький

28.12.2022

5 хв читання

Які фішки збільшують конверсію сайту1641936201

У багатьох користувачів інтернету досить високі вимоги до функціоналу, дизайну, UX платформи. Якщо щось не так із сайтом — клієнт перейде на ресурси конкурентів, де зручно і якнайшвидше ознайомитися з товарами та зробити замовлення. Щоб сайт інтернет-магазину або просто комерційний сайт приносив високий прибуток, важливо підвищувати коефіцієнт конверсії. Розглянемо методи збільшення конверсії веб-ресурсу.

Працюйте з кинутими корзинами

Оптимізуйте кошик та процес покупки. І це підніме відсоток конверсії на 35%. Користувачі можуть додавати товари в кошик, але не завжди оформляють замовлення.

На це є свої причини:

  • Підсумкова вартість виявилася надто високою для клієнта.
  • Для оформлення замовлення необхідно обов'язково пройти реєстрацію на сайті інтернет-магазину. Не всі користувачі хочуть витрачати цей час.
  • При оформленні покупки потрібно заповнювати багато форм або полів. Якщо це займає занадто багато часу, потенційні клієнти підуть із вашого сайту без покупки.

Радимо нагадувати про покинуті кошики через повідомлення або email.

Також радимо перевірити свій сайт на помилки. Можливо, покупці не можуть у вас купити, тому що їх просто «викидає» з кошика.

Можете навіть провести опитування. Таким чином ви дізнаєтесь причини, з яких відвідувачі сайту не оформляють покупку та йдуть.

Також можете дарувати вигідні знижки на наступне придбання покупцям за те, що вони швидко оформили замовлення.

Спростіть процес оформлення замовлення

Якщо на оформлення замовлення у користувача витрачає занадто багато часу, велика ймовірність, що він так і не зробить замовлення і піде до конкурентів. Багато інтернет-магазинів спрощують процес здійснення покупки. Для цього вони не запроваджують обов'язкову реєстрацію. Тобто зробити замовлення продукції може будь-який користувач без зайвих проблем. На сайті обов'язково повинні бути кнопки "Купити в 1 клік" або "Швидке замовлення", а також кнопка замовлення зворотного дзвінка.

Спростіть оформлення замовлення на сайті вашого інтернет-магазину, і незабаром ви побачите, як підвищиться конверсія продажу.

Перевірте як відображається сайт на смартфонах

Погана адаптивність знижує конверсію. Якщо ваш сайт незручний для мобільних користувачів, ви втрачатимете кожного другого покупця. Багато користувачів роблять замовлення через гаджети, тому подбайте, щоб їм швидко легко і просто робити покупки, знайомитися з вашим продуктом або послугою.

Адаптивний дизайн – це не мобільна версія сайту. Це просто дизайн веб-сторінок, який чітко відображається на різних видах пристроїв.

Допоможіть потенційним покупцям розглянути ваш товар

При покупках в інтернеті неможливо добре розглянути продукт. 80-85% користувачів є візуалами. І якщо ви займаєтеся продажем взуття чи одягу, завжди враховуйте цей момент. Подбайте, щоб на сайті користувачі могли переглянути товар поблизу під різними ракурсами.

Завжди охочіше купують товар, який можна розглянути в деталях. У результаті конверсія в рази збільшується, кількість продажів також. Так у користувачів не буде сумнівів щодо вибору товару, а значить він швидше за нього купить.

Будьте завжди на зв'язку зі своїми клієнтами

Звичайно, всі вищезгадані пункти мають значення. Але все одно у потенційних покупців можуть залишатися питання щодо самого продукту, доставки або умов повернення.

Тому в розділі “Контакти” залишайте якнайбільше контактів для зв'язку:

  • номери телефонів;
  • електронна пошта;
  • онлайн-чат;
  • посилання на соцмережі (Instagram, Facebook та ін.).

Також розмістіть контактну інформацію у «підвалі» (футері) та «шапці» (хедері) веб-ресурсу.

У хедері розмістіть стаціонарний номер телефону, який не прив'язаний до певного мобільного оператора. У футері залиште лише основні контакти. Обов'язково перевірте, щоб до вашого веб-ресурсу були прив'язані точні посилання на ваші облікові записи в соціальних мережах. Деякі користувачі воліють писати в direct, а не ставити питання телефоном.

Щоб коефіцієнт конверсії був належним чином, регулярно перевіряйте технічну роботу ресурсу. Не повинно бути жодних помилок та битих посилань. Спробуйте у вільний час замовити товар на своєму сайті з різних пристроїв та у різний період часу. Виправте те, що "гальмуватиме" під час оформлення замовлення.

Антон Ставицький

Редактор, Ocean

Популярні статті
Як вибрати хостинг для сайту?
Замовляючи розробку сайту, інтернет магазину або іншого веб-майданчика важливо підібрати хороший...
28-го грудня4 хв читання
Як вибрати хостинг для сайту?1681155036
Що таке SERM?
Замовити послуги serm у сучасних умовах обирає все більше власників бізнесу, від невеликих...
28-го грудня5 хв читання
Що таке SERM?1681155069
Етапи створення сайту
Що таке веб-сайти і як і правильно створити знають фахівці веб-студії Ocean-agency. Від того,...
28-го грудня4 хв читання
Этапы создания сайта1681155118
Що входить до створення сайту під ключ?
Останнім часом у різних напрямках послуг стало популярно додавати до презентації поєднання –...
28-го грудня4 хв читання
Что входит в создание сайта под ключ?1681155165
Що таке лендінг та як його створити?
Багато власників бізнесу, людей пов'язаних з просуванням продукції та просто допитлива частина...
28-го грудня5 хв читання
Что такое лендинг и как его создать?1681155199
Як підвищити відвідуваність інтернет-магазину?
Вкласти гроші у розробку сайту, запустити його – лише часткова робота до успіху...
6-го листопада6 хв читання
Как повысить посещаемость интернет-магазина?1681155263
SEO-тренди у 2022 році
Специалисты Ocean-agency всегда быстро реагируют на все нововведения в продвижение сайтов. В 2022...
6-го листопада5 хв читання
SEO-тренды в 2022 году1681155294
Вибираємо CMS для інтернет-магазину
Cms для інтернет магазину - це двигун, за допомогою якого можна зручно керувати сайтом і...
6-го листопада5 хв читання
Выбираем CMS для интернет-магазина1681155327
На що впливає CTR та як його підвищити?
Якість запуску контекстної реклами показує CTR. Що таке CTR? Це показник клікабельності. За...
6-го листопада5 хв читання
На что влияет CTR и как его повысить?1681155382
Які очікування від SEO та чому вони не виправдовуються?
Власник бізнесу часто стикається з різними варіантами просування. Зрозуміти їх, людина без знань...
6-го листопада5 хв читання
Какие ожидания от SEO и почему они не оправдываются?1681155412