ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ

Надіслано!

Ми вже біжимо телефонувати вам

Які показники ефективності сайту

Антон Ставицький

28.12.2022

5 хв читання

Показники ефективності сайту1606941632

KPI - термін, що має на увазі набір характеристик, за якими можна відстежити успішність діяльності. З його допомогою ви зможете порівняти канали реклами і грамотно управляти бюджетом. Кожен бізнес унікальний, тому для різних проектів KPI буде різним.

Відстежуючи KPI веб-ресурсу, вам вдасться зрозуміти, в якому напрямку розвивати бізнес. Крім цього ви зрозумієте які напрямки роботи сайту вимагають особливої ​​уваги. Лічильники статистики аналізують джерело трафіку, кількість відвідувачів і переглянутих сторінок. Вони дозволяють дізнатися скільки приблизно часу користувачі проводять на сайті.

У цьому матеріалі ви докладніше дізнаєтесь про метриці сайту і як можна поліпшити якісні показники веб-ресурсу.

Відвідуваність сайту

Відвідуваність в будь-якому випадку має величезне значення. Чим більше клієнтів зацікавлені в вашому сайті - тим вище будуть показники конверсії. Відвідуваність сайту можна відстежувати в Google Analytics. Цей сервіс дозволяє отримувати дані відвідуваності за певні періоди. Регулярно стежачи за статистикою відвідуваності веб-ресурсу, вдасться з'ясувати на яких сторінках користувач побував і як довго.

Також ви можете подивитися цю метрику на сайтах-конкурентах. Це дозволить знайти веб-майданчика зі зростаючим трафіком. Саме на них і потрібно орієнтуватися. В результаті вдасться визначити оптимальну стратегію, за якою ви будете рухатися далі.

девушка в кафе с ноутбуком

Кількість лідів

Будь-якому інтернет-магазину необхідно на регулярній основі відстежувати кількість лидов. Це - число тих потенційних клієнтів, які зацікавлені у вашому продукті, залишили свої контакти, підписалися на розсилку, але не зробили покупку. Проаналізувавши кількість лидов, ви зрозумієте, наскільки ефективно працює web-ресурс. Якщо необхідно порахувати кількість лидов, використовуйте Google Analytics і прогнозатор «Яндекса».

Google Analytics

Якщо на рекламу виділено мало грошей, використовуйте найбільш бюджетні способи залучення або знизьте вартість ліда.

Канали залучення відвідувачів

Власник web-порталу повинен знати джерела, звідки приходять клієнти. Таких каналів досить багато, але у кожного з них різна економічна ефективність. Знати канали залучення покупців потрібно для того, щоб зрозуміти, в яких напрямках просування не окупається, чи корисна розсилка по e-mail та інші важливі моменти. Задумайтесь, наскільки ви проявляли активність в соцмережах, чи використовуєте пошукову оптимізацію.

девушка и люди

Проаналізувавши, які джерела залучення приносять більшу віддачу, ви зрозумієте, куди варто "вкідивать" більше грошей. А які канали варто оптимізувати.

Показник конверсії

Щоб дізнатися відсоток конверсії, потрібно використовувати дві попередні метрики. Для визначення конверсії використовуйте формулу:

Кількість лидов / Обсяг трафіку * 100%.

Знаючи відсоток конверсії, ви зрозумієте, скільки відвідувачів зацікавлені вашим товаром або послугою. На цей показник впливає зовнішнє оформлення майданчика, швидкість завантаження веб-порталу, а також наявність адаптивної версії.

Середній чек і кількість продажів

Мета практично будь-якого веб-ресурсу - продаж. Проводити розрахунок економічної ефективності порталу потрібно для того, щоб зрозуміти, на якому етапі взаємодії з потенційним покупцем потрібно вплинути, щоб кількість продажів збільшилася.

Якщо є слабкі ланки в ланцюзі продажів, потрібно почати оптимізацію. Для цього достатньо підвищити конверсію сайту, залучити трафік, підкоригувати роботу менеджерів.

Середній чек - один з важливих показників KPI. Його потрібно постійно відслідковувати по всіх каналах реклами. Це дозволить визначити, чи потрібно збільшити бюджет на них.

Також важливо провести аналіз середнього замовлення з чека. Це дозволить визначити, який у вас середній чек покупки. Знаючи ці дані, вдасться пропрацювати оптимальну тактику і поліпшити цей показник.

продажи и тележка

Висновок

Якщо прагнете до того, щоб розробити якісний інтернет-магазин, який буде користуватися попитом, доведеться регулярно проводити розрахунок веб-ресурсу. Важливо аналізувати динаміку - як позитивну, так і негативну. Постійно шукайте способи вдосконалення і виправляйте помилки, якщо вони є. Регулярне відстеження динаміки дозволяє зрозуміти, що вимагає змін, поліпшень, що працює, а немає.

У цій статті ви дізналися показники, які грають найбільшу роль. Додатково варто звертатися увага на перегляди сторінок з товарами, показник повернення потенційних клієнтів, кількість покинутих кошиків.

Кожна метрика ефективності веб-ресурсу має вплив на іншу. Якщо працювати тільки за одним показником, інший може впасти. Показники KPI необхідно відстежувати з певною періодичністю.

Антон Ставицький

Редактор, Ocean

Популярні статті
Як вибрати хостинг для сайту?
Замовляючи розробку сайту, інтернет магазину або іншого веб-майданчика важливо підібрати хороший...
28-го грудня4 хв читання
Як вибрати хостинг для сайту?1681155036
Що таке SERM?
Замовити послуги serm у сучасних умовах обирає все більше власників бізнесу, від невеликих...
28-го грудня5 хв читання
Що таке SERM?1681155069
Етапи створення сайту
Що таке веб-сайти і як і правильно створити знають фахівці веб-студії Ocean-agency. Від того,...
28-го грудня4 хв читання
Этапы создания сайта1681155118
Що входить до створення сайту під ключ?
Останнім часом у різних напрямках послуг стало популярно додавати до презентації поєднання –...
28-го грудня4 хв читання
Что входит в создание сайта под ключ?1681155165
Що таке лендінг та як його створити?
Багато власників бізнесу, людей пов'язаних з просуванням продукції та просто допитлива частина...
28-го грудня5 хв читання
Что такое лендинг и как его создать?1681155199
Як підвищити відвідуваність інтернет-магазину?
Вкласти гроші у розробку сайту, запустити його – лише часткова робота до успіху...
6-го листопада6 хв читання
Как повысить посещаемость интернет-магазина?1681155263
SEO-тренди у 2022 році
Специалисты Ocean-agency всегда быстро реагируют на все нововведения в продвижение сайтов. В 2022...
6-го листопада5 хв читання
SEO-тренды в 2022 году1681155294
Вибираємо CMS для інтернет-магазину
Cms для інтернет магазину - це двигун, за допомогою якого можна зручно керувати сайтом і...
6-го листопада5 хв читання
Выбираем CMS для интернет-магазина1681155327
На що впливає CTR та як його підвищити?
Якість запуску контекстної реклами показує CTR. Що таке CTR? Це показник клікабельності. За...
6-го листопада5 хв читання
На что влияет CTR и как его повысить?1681155382
Які очікування від SEO та чому вони не виправдовуються?
Власник бізнесу часто стикається з різними варіантами просування. Зрозуміти їх, людина без знань...
6-го листопада5 хв читання
Какие ожидания от SEO и почему они не оправдываются?1681155412