KPI - термін, що має на увазі набір характеристик, за якими можна відстежити успішність діяльності. З його допомогою ви зможете порівняти канали реклами і грамотно управляти бюджетом. Кожен бізнес унікальний, тому для різних проектів KPI буде різним.
Відстежуючи KPI веб-ресурсу, вам вдасться зрозуміти, в якому напрямку розвивати бізнес. Крім цього ви зрозумієте які напрямки роботи сайту вимагають особливої уваги. Лічильники статистики аналізують джерело трафіку, кількість відвідувачів і переглянутих сторінок. Вони дозволяють дізнатися скільки приблизно часу користувачі проводять на сайті.
У цьому матеріалі ви докладніше дізнаєтесь про метриці сайту і як можна поліпшити якісні показники веб-ресурсу.
Відвідуваність в будь-якому випадку має величезне значення. Чим більше клієнтів зацікавлені в вашому сайті - тим вище будуть показники конверсії. Відвідуваність сайту можна відстежувати в Google Analytics. Цей сервіс дозволяє отримувати дані відвідуваності за певні періоди. Регулярно стежачи за статистикою відвідуваності веб-ресурсу, вдасться з'ясувати на яких сторінках користувач побував і як довго.
Також ви можете подивитися цю метрику на сайтах-конкурентах. Це дозволить знайти веб-майданчика зі зростаючим трафіком. Саме на них і потрібно орієнтуватися. В результаті вдасться визначити оптимальну стратегію, за якою ви будете рухатися далі.
Будь-якому інтернет-магазину необхідно на регулярній основі відстежувати кількість лидов. Це - число тих потенційних клієнтів, які зацікавлені у вашому продукті, залишили свої контакти, підписалися на розсилку, але не зробили покупку. Проаналізувавши кількість лидов, ви зрозумієте, наскільки ефективно працює web-ресурс. Якщо необхідно порахувати кількість лидов, використовуйте Google Analytics і прогнозатор «Яндекса».
Якщо на рекламу виділено мало грошей, використовуйте найбільш бюджетні способи залучення або знизьте вартість ліда.
Власник web-порталу повинен знати джерела, звідки приходять клієнти. Таких каналів досить багато, але у кожного з них різна економічна ефективність. Знати канали залучення покупців потрібно для того, щоб зрозуміти, в яких напрямках просування не окупається, чи корисна розсилка по e-mail та інші важливі моменти. Задумайтесь, наскільки ви проявляли активність в соцмережах, чи використовуєте пошукову оптимізацію.
Проаналізувавши, які джерела залучення приносять більшу віддачу, ви зрозумієте, куди варто "вкідивать" більше грошей. А які канали варто оптимізувати.
Щоб дізнатися відсоток конверсії, потрібно використовувати дві попередні метрики. Для визначення конверсії використовуйте формулу:
Кількість лидов / Обсяг трафіку * 100%.
Знаючи відсоток конверсії, ви зрозумієте, скільки відвідувачів зацікавлені вашим товаром або послугою. На цей показник впливає зовнішнє оформлення майданчика, швидкість завантаження веб-порталу, а також наявність адаптивної версії.
Мета практично будь-якого веб-ресурсу - продаж. Проводити розрахунок економічної ефективності порталу потрібно для того, щоб зрозуміти, на якому етапі взаємодії з потенційним покупцем потрібно вплинути, щоб кількість продажів збільшилася.
Якщо є слабкі ланки в ланцюзі продажів, потрібно почати оптимізацію. Для цього достатньо підвищити конверсію сайту, залучити трафік, підкоригувати роботу менеджерів.
Середній чек - один з важливих показників KPI. Його потрібно постійно відслідковувати по всіх каналах реклами. Це дозволить визначити, чи потрібно збільшити бюджет на них.
Також важливо провести аналіз середнього замовлення з чека. Це дозволить визначити, який у вас середній чек покупки. Знаючи ці дані, вдасться пропрацювати оптимальну тактику і поліпшити цей показник.
Якщо прагнете до того, щоб розробити якісний інтернет-магазин, який буде користуватися попитом, доведеться регулярно проводити розрахунок веб-ресурсу. Важливо аналізувати динаміку - як позитивну, так і негативну. Постійно шукайте способи вдосконалення і виправляйте помилки, якщо вони є. Регулярне відстеження динаміки дозволяє зрозуміти, що вимагає змін, поліпшень, що працює, а немає.
У цій статті ви дізналися показники, які грають найбільшу роль. Додатково варто звертатися увага на перегляди сторінок з товарами, показник повернення потенційних клієнтів, кількість покинутих кошиків.
Кожна метрика ефективності веб-ресурсу має вплив на іншу. Якщо працювати тільки за одним показником, інший може впасти. Показники KPI необхідно відстежувати з певною періодичністю.