ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ

Надіслано!

Ми вже біжимо телефонувати вам

Топ-5 причин, чому ваш сайт не конвертує

Антон Ставицький

28.12.2022

5 хв читання

Топ-5 причин, чому ваш сайт не конвертує1640697665

Часто маркетологи та підприємці стикаються з низькою конверсією чи взагалі її відсутністю. Немає особливого значення, який трафік у вашого ресурсу, якщо відвідування не конвертуються в клієнтів. Найважливіше, скільки відвідувачів додали товар у кошик. Розглянемо основні причини низької конверсії сайту та що з цим можна зробити.

Контент не приваблює користувачів

  • Низька читабельність. Більшість користувачів читають лише 28% тексту на сторінці. Подбайте, щоб тексти на вашому ресурсі були написані простою мовою. Так їх точно дочитуватимуть. Контент повинен бути цікавим і корисним, онучі ніхто не читатиме. Тому радимо використати підзаголовки, робити списки, абзаци. Невеликий структурований текст, який закриває потреби користувачів, працює краще, ніж величезний лонґрід із перевагами.
  • Розміщення вмісту. Важливу інформацію розміщуйте ліворуч. Найчастіше користувачі дивляться ліворуч сторінки. Однак якщо ваша цільова аудиторія говорить івритом або арабською, важливий контент розміщуйте праворуч.
  • Актуальність. Регулярно поновлюйте інформацію на сайті. Наприклад, можете зробити блог на вашому веб-ресурсі, де ви постійно будете постити цікаві новини або експертні статті. Якщо ви маєте нові кейси, обов'язково додайте їх на свій сайт. В інтернет-магазинах варто час від часу перевіряти картки товарів на актуальність інформації.
контент

Загалом, якщо продаж із сайту вас не тішить, обов'язково проведіть аналіз вашого контенту.

Сайт не адаптований під мобільні пристрої, незручна верстка

Саме із сайту починається знайомство потенційного клієнта з вашим продуктом. Веб-ресурс має бути привабливим з погляду дизайну. Подбайте про те, щоб зображення були максимально інформативними. Інакше користувач залишить сайт і піде до конкурентів. Занадто багато картинок без смислового навантаження дратує користувачів.

Замовляйте створення сайту під ключ тільки у фахівців з досвідом від 5 років, навіть якщо вартість їхніх послуг здасться занадто високою. Краще переплатити професіоналам, ніж потім переробляти та витратити у рази більше грошей.

Мінімум 52% світового інтернет-трафіку за смартфонами. Користувачі проводять у смартфонах понад 4 години на день і часто роблять покупки саме за допомогою гаджетів. Чи потрібно підвищити шанси продати товари чи послуги? Не хочете втрачати трафік та клієнтську базу? Тоді, будь ласка, подбайте про гарний дизайн та якісну адаптивну верстку. Сайт повинен подобатися користувачам та був адаптивним. І тоді конверсія продажів із сайту вас радуватиме.

Щоб перевірити, наскільки добре працює мобільна версія, використовуйте Яндекс.Метрику. Цей сервіс побудує звіт з різних типів мобільних пристроїв і ви зможете побачити показники відмов. Для перевірки роботи адаптивної частини можна використовувати Google PageSpeed ​​Insights.

Погана навігація, відсутність контактів

До цього часу можуть зустрічатися веб-ресурси зі складною навігацією. Просту та зрозумілу структуру необхідно продумувати ще на етапі розробки інтернет-ресурсу. Краще відразу витратитись на створення гарної навігації сайту та звертатися до професійних студій.

Структура магазину має бути максимально зручною. Користувач не повинен мати труднощів при перегляді веб-ресурсу. Згідно з дослідженнями, 72% користувачів спочатку відкривають розділи сайту і лише потім можуть почати користуватися внутрішнім пошуком. Не забудьте про перелінкування.

Іноді сайт не конвертує, тому що потенційні покупці не розуміють, як з вами зв'язатися. На деяких ресурсах контакти вказуються дрібним шрифтом у футері, що навіть непомітно. Або форма може бути на окремій сторінці, і користувач навіть не підозрюють про це. Зробіть окремий розділ “Контакти” та вкажіть телефон, контактні форми та електронну пошту. Номери телефонів радимо розміщувати у верхньому правому кутку. Люди звикли, що засоби зв'язку вказуються саме там.

Додавання онлайн-консультанта - непоганий спосіб підвищити конверсію ресурсу. Це віджет call-back'а, який пропонує передзвонити у зручний для вас час. Щоб до вас було більше довіри, намагайтеся вказувати облікові записи компанії в соцмережах.

SEO не працює і Google не «любить» сайт

Розробку інтернет-магазину з нуля радимо проводити з добрим SEO-фахівцем. Він підкаже, яких помилок можна уникнути, щоб потім не довелося багато його переробляти.

При правильних налаштуваннях SEO ваш сайт більше отримуватиме органічного трафіку. Якщо неправильно оптимізувати веб-ресурс, він ніколи не буде в топі видачі в Google, а рівень продажу з сайту буде мінімальним або взагалі нульовим.

SEO працює, ваш сайт в топ пошукової видачі Яндекса та Google, але кількість продажів низька? Розглянемо причину:

Сайт завантажується довше 3 секунд

Низька швидкість завантаження сайту неприпустима у 2022 році. Жоден користувач не чекатиме. Тим більше що можна піти на сайти конкурентів, у яких все завантажується швидше. Колись у Microsoft вирішили перевірити, як швидкість завантаження впливає на дохід. Вони дійшли висновку, що якщо сторінка завантажується довше на кілька секунд, кількість кліків та дохід знижуються на 4.3%. Для великих корпорацій це багатомільйонні загалом.

Чинники, які змушують ресурс «висіти»:

  1. занадто велика вага картинок;
  2. вимкнено кешування;
  3. месіальний код;
  4. Flash та Java;
  5. посередній хостинг.

Перевірити наскільки швидко завантажується сайт і що потрібно для його оптимізації можна за допомогою Google PageSpeed ​​Insights або WebPagetest. Якщо швидкість завантаження більше 3-5 секунд, прислухайтеся до рекомендацій цих сервісів і постарайтеся якнайшвидше оптимізувати свій веб-ресурс.

Радимо регулярно перевіряти швидкість завантаження у спеціальних сервісах, щоб вчасно дізнаватися про проблему та усувати її. Можливо, навіть зараз рівень ваших продажів низький просто тому що сайт занадто довго завантажується і це завдає незручностей користувачам.

Антон Ставицький

Редактор, Ocean

Популярні статті
Як вибрати хостинг для сайту?
Замовляючи розробку сайту, інтернет магазину або іншого веб-майданчика важливо підібрати хороший...
28-го грудня4 хв читання
Як вибрати хостинг для сайту?1681155036
Що таке SERM?
Замовити послуги serm у сучасних умовах обирає все більше власників бізнесу, від невеликих...
28-го грудня5 хв читання
Що таке SERM?1681155069
Етапи створення сайту
Що таке веб-сайти і як і правильно створити знають фахівці веб-студії Ocean-agency. Від того,...
28-го грудня4 хв читання
Этапы создания сайта1681155118
Що входить до створення сайту під ключ?
Останнім часом у різних напрямках послуг стало популярно додавати до презентації поєднання –...
28-го грудня4 хв читання
Что входит в создание сайта под ключ?1681155165
Що таке лендінг та як його створити?
Багато власників бізнесу, людей пов'язаних з просуванням продукції та просто допитлива частина...
28-го грудня5 хв читання
Что такое лендинг и как его создать?1681155199
Як підвищити відвідуваність інтернет-магазину?
Вкласти гроші у розробку сайту, запустити його – лише часткова робота до успіху...
6-го листопада6 хв читання
Как повысить посещаемость интернет-магазина?1681155263
SEO-тренди у 2022 році
Специалисты Ocean-agency всегда быстро реагируют на все нововведения в продвижение сайтов. В 2022...
6-го листопада5 хв читання
SEO-тренды в 2022 году1681155294
Вибираємо CMS для інтернет-магазину
Cms для інтернет магазину - це двигун, за допомогою якого можна зручно керувати сайтом і...
6-го листопада5 хв читання
Выбираем CMS для интернет-магазина1681155327
На що впливає CTR та як його підвищити?
Якість запуску контекстної реклами показує CTR. Що таке CTR? Це показник клікабельності. За...
6-го листопада5 хв читання
На что влияет CTR и как его повысить?1681155382
Які очікування від SEO та чому вони не виправдовуються?
Власник бізнесу часто стикається з різними варіантами просування. Зрозуміти їх, людина без знань...
6-го листопада5 хв читання
Какие ожидания от SEO и почему они не оправдываются?1681155412