Часто маркетологи та підприємці стикаються з низькою конверсією чи взагалі її відсутністю. Немає особливого значення, який трафік у вашого ресурсу, якщо відвідування не конвертуються в клієнтів. Найважливіше, скільки відвідувачів додали товар у кошик. Розглянемо основні причини низької конверсії сайту та що з цим можна зробити.
Загалом, якщо продаж із сайту вас не тішить, обов'язково проведіть аналіз вашого контенту.
Саме із сайту починається знайомство потенційного клієнта з вашим продуктом. Веб-ресурс має бути привабливим з погляду дизайну. Подбайте про те, щоб зображення були максимально інформативними. Інакше користувач залишить сайт і піде до конкурентів. Занадто багато картинок без смислового навантаження дратує користувачів.
Замовляйте створення сайту під ключ тільки у фахівців з досвідом від 5 років, навіть якщо вартість їхніх послуг здасться занадто високою. Краще переплатити професіоналам, ніж потім переробляти та витратити у рази більше грошей.
Мінімум 52% світового інтернет-трафіку за смартфонами. Користувачі проводять у смартфонах понад 4 години на день і часто роблять покупки саме за допомогою гаджетів. Чи потрібно підвищити шанси продати товари чи послуги? Не хочете втрачати трафік та клієнтську базу? Тоді, будь ласка, подбайте про гарний дизайн та якісну адаптивну верстку. Сайт повинен подобатися користувачам та був адаптивним. І тоді конверсія продажів із сайту вас радуватиме.
Щоб перевірити, наскільки добре працює мобільна версія, використовуйте Яндекс.Метрику. Цей сервіс побудує звіт з різних типів мобільних пристроїв і ви зможете побачити показники відмов. Для перевірки роботи адаптивної частини можна використовувати Google PageSpeed Insights.
До цього часу можуть зустрічатися веб-ресурси зі складною навігацією. Просту та зрозумілу структуру необхідно продумувати ще на етапі розробки інтернет-ресурсу. Краще відразу витратитись на створення гарної навігації сайту та звертатися до професійних студій.
Структура магазину має бути максимально зручною. Користувач не повинен мати труднощів при перегляді веб-ресурсу. Згідно з дослідженнями, 72% користувачів спочатку відкривають розділи сайту і лише потім можуть почати користуватися внутрішнім пошуком. Не забудьте про перелінкування.
Іноді сайт не конвертує, тому що потенційні покупці не розуміють, як з вами зв'язатися. На деяких ресурсах контакти вказуються дрібним шрифтом у футері, що навіть непомітно. Або форма може бути на окремій сторінці, і користувач навіть не підозрюють про це. Зробіть окремий розділ “Контакти” та вкажіть телефон, контактні форми та електронну пошту. Номери телефонів радимо розміщувати у верхньому правому кутку. Люди звикли, що засоби зв'язку вказуються саме там.
Додавання онлайн-консультанта - непоганий спосіб підвищити конверсію ресурсу. Це віджет call-back'а, який пропонує передзвонити у зручний для вас час. Щоб до вас було більше довіри, намагайтеся вказувати облікові записи компанії в соцмережах.
Розробку інтернет-магазину з нуля радимо проводити з добрим SEO-фахівцем. Він підкаже, яких помилок можна уникнути, щоб потім не довелося багато його переробляти.
При правильних налаштуваннях SEO ваш сайт більше отримуватиме органічного трафіку. Якщо неправильно оптимізувати веб-ресурс, він ніколи не буде в топі видачі в Google, а рівень продажу з сайту буде мінімальним або взагалі нульовим.
SEO працює, ваш сайт в топ пошукової видачі Яндекса та Google, але кількість продажів низька? Розглянемо причину:
Низька швидкість завантаження сайту неприпустима у 2022 році. Жоден користувач не чекатиме. Тим більше що можна піти на сайти конкурентів, у яких все завантажується швидше. Колись у Microsoft вирішили перевірити, як швидкість завантаження впливає на дохід. Вони дійшли висновку, що якщо сторінка завантажується довше на кілька секунд, кількість кліків та дохід знижуються на 4.3%. Для великих корпорацій це багатомільйонні загалом.
Перевірити наскільки швидко завантажується сайт і що потрібно для його оптимізації можна за допомогою Google PageSpeed Insights або WebPagetest. Якщо швидкість завантаження більше 3-5 секунд, прислухайтеся до рекомендацій цих сервісів і постарайтеся якнайшвидше оптимізувати свій веб-ресурс.
Радимо регулярно перевіряти швидкість завантаження у спеціальних сервісах, щоб вчасно дізнаватися про проблему та усувати її. Можливо, навіть зараз рівень ваших продажів низький просто тому що сайт занадто довго завантажується і це завдає незручностей користувачам.